Όπως διευκρίνισε, η ίδια έχει βρεθεί αρνητική στον νέο κορωνοϊό, ωστόσο θα τεθεί σε αυτοαπομόνωση, κάτι που σημαίνει πως χρειάστηκε να αποχωρήσει αμέσως από τη Σύνοδο Κορυφής.
Έτσι σε αυτοπεριορισμό μπαίνει για δεύτερη φορά μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα η πρόεδρος της Κομισιόν η οποία αποχώρησε εσπευσμένα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Η Φον Ντερ Λάιεν ανέφερε πως ήταν αρνητική σε πρόσφατο τεστ στο οποίο υποβλήθηκε, ωστόσο θα τηρήσει προφυλάξεις και θα απομακρυνθεί.
Η ανάρτηση της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στο Twitter
«Μόλις ενημερώθηκα ότι ένα μέλος του γραφείου μου βρέθηκε θετικό στην Covid-19 σήμερα το πρωί», ανέφερε η Φον ντερ Λάιεν, λιγότερο από μία ώρα αφότου ξεκίνησε η σύνοδος.