Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εμμονικός με Κύπρο και Ελλάδα ο Τούρκος Πρόεδρος, ο οποίος παρουσιάζεται να είναι εκτός ελέγχου τις τελευταίες ημέρες. Απειλεί και εκφοβίζει, κάνοντας το άσπρο μαύρο, δικαιολογώντας την κατάπτυστη δική του πολιτική. 

Σύμφωνα με τον ίδιο « θα συνεχίσουμε να δίδουμε στο πεδίο της δράσης, τις απαντήσεις που αξίζουν σε Ελλάδα και «Ε/κ Διοίκηση», οι οποίες δεν τήρησαν τις υποσχέσεις που έδωσαν κατά τις συνομιλίες που διεξήχθησαν στην Ε.Ε και το ΝΑΤΟ.» 

Ισχυριζόμενος ότι το Oruc Reis άρχισε ήδη έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, αποκάλυψε ότι ο προορισμός του Yavuz θα είναι και πάλι η Ανατολική Μεσόγειος, ενώ έτριξε τα δόντια σε όσους υποστηρίζουν το δίκαιο της Κύπρου και της Ελλάδας. 

Όπως τόνισε ο Τούρκος Πρόεδρος « δείξαμε σε όλους ότι κανένα σχέδιο που δεν σέβεται τα δικαιώματα της χώρας μας και των Τ/κ στην Ανατολική Μεσόγειο, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί.» 

Κι επειδή ο λαός του, εν μέσω δεινής οικονομικής κρίσης, χρειάζεται άρτους και θεάματα, τους διαμήνυσε ότι το Σάββατο από την πλατφόρμα του γεωτρύπανου Πορθητή στην Μαύρη Θάλασσα, θα ανακοινώσει νέες ανακαλύψεις για το φυσικό αέριο. Η Ανατολική Μεσόγειος μέχρι στιγμής, του γυρίζει άλλωστε την πλάτη; 

Οι μνήμες ακόμη νωπές από τη βάρβαρη μεταχείριση της Αγίας Σοφίας από την τουρκική κυβέρνηση. Ωστόσο ο Ταγίπ Ερντογάν μηχανεύεται νέους τρόπους για να προκαλέσει τους απανταχού Ορθοδόξους και κάθε ελεύθερα σκεπτόμενο άνθρωπο. 

Στις 30 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τον τουρκικό τύπο, ο Τούρκος Πρόεδρος θα παραστεί στην πρώτη μουσουλμανική προσευχή που θα πραγματοποιηθεί μετά από 75 χρόνια στην Μονή της Χώρας, την οποία με συνοπτικές διαδικασίες μετέτρεψε από μουσείο σε τέμενος. 

Τα ψηφιδωτά του ναού, που θεωρούνται εκ των πιο αξιόλογων παγκοσμίως, θα καλυφθούν με κουρτίνες, όπως και στην Αγιά Σοφιά.