Θετικό κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στο Γ΄ Δημοτικό Λατσιών, με αποτέλεσμα να παρθεί η απόφαση το σχολείο να παραμείνει κλειστό για απολύμανση.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο γ.γ. της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους, εξήγησε πως έχει εντοπιστεί κρούσμα χθες αργά το απόγευμα προς το βράδυ, με αποτέλεσμα - αφού το Σχολείο ενημέρωσε τους αρμόδιους φορείς όπως έπρεπε – να γίνει όλη η διαδικασία με τα πρωτόκολλα.»
Εξήγησε πως το σχολείο έκλεισε μετά από απόφαση των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας, λόγω του ότι δεν μπορούσε να γίνει απολύμανση αργά το βράδυ και έπρεπε να γίνει το πρωί.
Ερωτηθείς γιατί δεν βρέθηκε συνεργείο να απολυμάνει το σχολείο από το βράδυ, ο κος Χαραλάμπους απάντησε πως «ειδοποιήθηκε η Σχολική Εφορεία μόλις έγινε το γεγονός αλλά υπήρξε αδυναμία να γίνει η απολύμανση.»