Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μεγαλώνει ο κατάλογος με τους φοιτητές νοσηλευτικής που κάνουν την πρακτική τους σε δημόσια νοσηλευτήρια και οι οποίοι εντοπίζονται να είναι θετικοί στον κορωνοϊό. Κάτι που προκαλεί ιδιαίτερες ανησυχίες στο Υπουργείο Υγείας και τον ΟΚΥΠΥ.

 Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, ανέφερε ότι «σύμφωνα με την ενημέρωση που έχω έχουν ανευρεθεί έξι περιστατικά φοιτητών της νοσηλευτικής σχολής». 

Τα έξι νέα κρούσματα με φοιτητές της νοσηλευτικής που κάνουν πρακτική, ήταν στο επίκεντρο έκτακτης σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, με τη συμμετοχή και εκπροσώπων από τα διάφορα πανεπιστήμια της Κύπρου 

«Το θέμα είναι πολύ σοβαρό μας ανησυχεί ως οργανισμό και πρέπει να ληφθούν όλα εκείνα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε να διασφαλίσουμε την προστασία των ίδιων των φοιτητών αλλά περισσότερο των ασθενών», υπογράμμισε ο κ. Χαριλάου.

Σε ανακοίνωση αναφέρεται ότι «ΟΚΥΠΥ και Εκπρόσωποι των Πανεπιστημίων αποφάσισαν μεταξύ άλλων την άμεση απομάκρυνση των φοιτητών της νοσηλευτικής σχολής από τα δημόσια νοσηλευτήρια μέχρι την ερχόμενη Κυριακή». 

Την ίδια ώρα γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για ιχνηλάτηση και απολύμανση των χώρων από τους οποίους πέρασαν οι έξι φοιτητές, οι οποίοι φαίνεται να βρίσκονταν όλοι σε συγκεκριμένο θάλαμο. 

Ενώ όσον αφορά το ογκολογικό, όπου εντοπίστηκαν τις προηγούμενες μέρες θετικά κρούσματα, ο κύριος Χαριλάου ανέφερε ότι έχουν ολοκληρωθεί τα τεστ σε όλους τους ασθενείς και τους εργαζομένους και είναι όλα αρνητικά.