Σημειώνει ωστόσο πως αναμένεται η ολοκλήρωση της εξέτασης των φοιτητών Νοσηλευτικής, όπου φαίνεται να υπάρχουν θετικά κρούσματα, αλλά ο ακριβής αριθμός θα δοθεί μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Το θέμα των φοιτητών που κάνουν την πρακτική τους στα νοσοκομεία ανησυχεί πολύ τον ΟΚΥΠΥ και γι αυτό το λόγο, αύριο η ώρα 11.30 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο Γ. Ν. Λεμεσού με συμμετοχή εκπροσώπων των πανεπιστήμιων. Υπενθυμίζεται ότι με απόφαση οι φοιτητές μένουν εκτός του Νοσοκομείου μέχρι τη Δευτέρα 12.10.2020 συμπεριλαμβανομένης.