Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Κανένα θετικό κρούσμα μεταξύ των εργαζομένων στο Γ. Ν. Λεμεσού που κρίθηκαν ως στενές επαφές των τελευταίων επιβεβαιωμένων Περιστατικών δηλώνει σε ανακοίνωση του ΟΚΥπΥ.

Σημειώνει ωστόσο πως αναμένεται η ολοκλήρωση της εξέτασης των φοιτητών Νοσηλευτικής, όπου φαίνεται να υπάρχουν θετικά κρούσματα, αλλά ο ακριβής αριθμός θα δοθεί μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

Το θέμα των φοιτητών που κάνουν την πρακτική τους στα νοσοκομεία ανησυχεί πολύ τον ΟΚΥΠΥ και γι αυτό το λόγο, αύριο η ώρα 11.30 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο Γ. Ν. Λεμεσού με συμμετοχή εκπροσώπων των πανεπιστήμιων. Υπενθυμίζεται ότι με απόφαση οι φοιτητές μένουν εκτός του Νοσοκομείου μέχρι τη Δευτέρα 12.10.2020 συμπεριλαμβανομένης.