Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εντός της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να πάρει την κατιούσα η επιδημιολογική καμπύλη με τον με τον Καθηγητή Μοριακής Ιολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Δρ Πέτρο Καραγιάννη, να δηλώνει στον ΑΝΤ1 ότι εντός της επόμενης εβδομάδας αναμένεται μείωση του αριθμού των κρουσμάτων.

Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι ο εντοπισμός θετικών περιστατικών κορωνοϊού στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού αποτελεί κατά κάποιον τρόπο ντεζαβού για τους επιδημιολόγους αφού η κατάσταση κατά τα λεγόμενα του απεικονίζει το τι είχε γίνει στην Πάφο κατά το πρώτο κύμα της επιδημίας.

Έπειτα, ο Δρ Καραγιάννης ανέφερε ότι η κατάσταση πρέπει να τεθεί υπό έλεγχο το συντομότερο δυνατό ενώ εξέφρασε και την ελπίδα η εμπειρία που αποκτήθηκε όλον αυτόν τον καιρό να συμβάλει προς αυτήν τη κατεύθυνση. 

«Ελπίζω η κατάσταση να είναι ελεγχόμενη και να μην αυτοπυροβοληθούμε στα πόδια όσον αφορά τα νοσηλευτήρια μας», υπογράμμισε ο Καθηγητής.

 

Κληθείς να σχολιάσει κατά πόσο λειτούργησε η λήψη επιπρόσθετων μέτρων στη Λάρνακα μετά και από τον εντοπισμό αυξημένων κρουσμάτων κορωνοϊού στη πόλη, ο Δρ Καραγιάννης εξήγησε ότι είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν τέτοια συμπεράσματα. 

Ωστόσο ανέφερε ότι οι αλυσίδες μετάδοσης που σχετίζονταν με την πόλη και εδικά αυτές που αφορούσαν ποδοσφαιρικά σωματεία φαίνεται ότι έχουν ησυχάσει. Τόνισε μάλιστα πως σε αυτό το σημείο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις αλυσίδες που εντοπίζονται στις  υπόλοιπες επαρχίες αφού ο ιός έχει μεταδοθεί πλέον και σε άλλες πόλεις της Κύπρου.

Τέλος ο Καθηγητής τόνισε εκ νέου τη σημαντικότητα διατήρησης αυξημένου αριθμού εργαστηριακών τεστ για κορωνοϊό καθώς επίσης και την επισταμένη ιχνηλάτηση ήδη επιβεβαιωμένων περιστατικών. Οι δύο αυτοί παράγοντες φαίνεται να είναι ίσως και τα μόνο όπλα που έχουμε, σύμφωνα πάντα και με τον Δρ Καραγιάννη, ώστε να διαχειριστούμε την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.