Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τη λήψη αυστηρών μέτρων με ισχύ μέχρι την προσεχή Δευτέρα αποφάσισε ο ΟΚΥπΥ για το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού μετά και τον εντοπισμό πέντε θετικών κρουσμάτων κορωνοϊού άμεσα σχετιζόμενων με το προσωπικό του νοσηλευτηρίου.

Με παρέμβαση του στο «Μέρα Μεσημέρι» ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου σημείωσε πως μετά την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, αποφασίστηκε όπως, φοιτητές που κάνουν την πρακτική τους στο Νοσοκομείο θα απέχουν της πρακτικής τους επίσης μέχρι την προσεχή Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τους υπεύθυνους των αντίστοιχων πανεπιστήμιων για να επικαιροποιηθούν όλα τα προληπτικά μέτρα προστασίας έναντι του κορωνοϊού.

Επιπλέον  αυστηροποιείται το επισκεπτήριο στο Νοσοκομείο μέχρι τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, όσοι έχουν ραντεβού θα ελέγχονται πολύ αυστηρά και επιπρόσθετα ο αριθμός των ατόμων που επισκέπτεται το νοσηλευτήριο θα μειωθεί αισθητά.

Παράλληλα αποφασίστηκε η κυκλοφορία εσωτερικής εγκυκλίου σε όλους τους εργαζομένους που θα τους υπενθυμίζει όλα τα μέτρα προστασίας που πρέπει να λαμβάνουν βάσει των πρωτοκόλλων και επιπρόσθετα να τους υπενθυμίζουν ότι εάν και εφόσον κριθούν πως είναι στενές επαφές θετικών κρουσμάτων, τότε οφείλουν να ενημερώσουν τη διεύθυνση του νοσοκομείου και να μην προσέρχονται στην εργασία τους μέχρις ότου βγει το αποτέλεσμα της εξέτασης.

Σημειώνεται ότι τα δύο νέα θετικά περιστατικά που εντοπίστηκαν αφορούν το ακτινολογικό τμήμα και το ένα να αφορά άτομο που εργάζεται στο Μικροβιολογικό Εργαστήρι. Το τέταρτο περιστατικό σχετίζεται με φοιτήτρια η οποία έκανε την πρακτική της στο νοσοκομείο της πόλης.

Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών άλλο ένα περιστατικό εντοπίστηκε θετικό στον ιό και αφορούσε σε βοηθό θαλάμου ο οποίος επέστρεψε κανονικά στην εργασία του μετά από ταξίδι. Σημειώνεται ότι η διαδικασία της πειθαρχικής έρευνας για το εν λόγω περιστατικό βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ενώ εντός των ημερών αναμένονται οι αποφάσεις.