Συγκεκριμένα, σε γραπτή του δήλωση, ο Πρόεδρος του ΕΚ αναφέρει: «πρόσφατα ήρθα σε επαφή με ένα μέλος του προσωπικού μου που σήμερα βρέθηκε θετικό στο COVID-19».
Πρόσθεσε ότι «είμαι καλά και δεν έχω συμπτώματα. Σύμφωνα με τους κανόνες, θα απομονωθώ για την απαιτούμενη περίοδο για να πραγματοποιήσω τους απαραίτητους ελέγχους».