Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αρνητικά και 68 τεστ κορωνοϊού που διενεργήθηκαν στο προσωπικό και τους ασθενείς του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού μετά από θετικό περιστατικό που εντοπίστηκε χθες στην Καρδιολογική Κλινική.

Υπενθυμίζεται ότι, χθες βοηθός θαλάμου στο καρδιολογικό τμήμα βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και όπως προκύπτει παραβίασε το πρωτόκολλο θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των ασθενών αλλά και του προσωπικού που εργάζεται στο συγκεκριμένο τμήμα.

Εναντίον του εργαζομένου διεξάγεται έρευνα για να διαπιστωθεί γιατί το εν λόγω άτομο επέστρεψε στα καθήκοντα του χωρίς να λάβει πρώτα τα αποτελέσματα του τεστ.

Σύμφωνα με τον ΟκΥΠΥ το συγκεκριμένο άτομο επέστρεψε από την Ελλάδα στις 3 Οκτωβρίου και πήγε κανονικά στην εργασία του προτού ενημερωθεί για το αποτέλεσμα της εξέτασης στην οποία υποβλήθηκε.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟκΥΠΥ ότι σήμερα έχουν ληφθεί μερικά δείγματα για επανεξέταση κάποιων ασθενών που θα τύγχαναν αγγειογραφίας για να μπορεί να λειτουργήσει ξανά το Καρδιολογικό Επεμβατικό.

Την ίδια ώρα, ο κ. Χαριλάου ανέφερε ότι ευελπιστούν ότι θα γίνουν κάποιοι καθετηριασμοί σήμερα, ενώ αναμένει ότι σήμερα η Κλινική θα επανέλθει σε κανονικότητα.

Σημείωσε δε, ότι οι πολύ στενές επαφές έχουν τεθεί σε περιορισμό βάση του πρωτοκόλλου και θα μπορούν να επανέλθουν όταν γίνει επαναληπτικό τεστ και βγει και εκείνο αρνητικό.

Εν τέλει, ο κ. Χαριλάου τόνισε ότι ο κόσμος δεν πρέπει να φοβάται και να επισκέπτεται τα δημόσια νοσηλευτήρια καθώς παίρνονται όλες οι απαραίτητες προφυλάξεις.