Δώδεκα κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν μέχρι στιγμής από την έναρξη της σχολικής χρόνια και διακόσιοι μαθητές βρίσκονται σε αυτοπεριορισμό και παρακολουθούν εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Διευθυντής της Μέσης Εκπαίδευσης, Κυπριανός Λούης εξήγησε ότι παρακολουθούν συστηματικά την κατάσταση και έχουν ολοκληρωμένο μηχανισμό πλήρους συνεργασίας με το Υπουργείο Υγείας όσον αφορά την επιβεβαίωση των κρουσμάτων και τις επαφές μέσω της ιχνηλάτησης.
Την ίδια ώρα, επισήμανε πως ελέγχουν την προσέλευση των μαθητών κατά ομάδες των μαθητών και να είναι σε εγρήγορση οι καθηγητές που εφημερεύουν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων για να τηρούνται οι τέσσερις βασικές αρχές που αφορούν την αποστασιοποίηση, την καθαριότητα και τη χρήση της μάσκας.
Ο κ. Λούης είπε ότι η μόλυνση γίνεται στο οικογενειακό περιβάλλον, καθώς δεν υπάρχουν στοιχεία που να διαφαίνονται ότι προέρχονται από τα σχολεία.
Επιπρόσθετα, τόνισε ότι υπάρχουν σε υπάρχουν σε παγκύπρια κλίματα δώδεκα επιβεβαιωμένα περιστατικά κορωνοϊού από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε αυτοπεριορισμό 200 άτομα.
Ο Διευθυντής της Μέσης Εκπαίδευσης εμφανίστηκε καθησυχαστικός όσον αφορά τη διασπορά του ιού στα σχολεία και τόνισε ότι η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη.
Όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ο κ. Λούης σημείωσε ότι υπάρχουν μαθητές που παρακολουθούν μαθήματα μέσω διαδικτύου, οι οποίοι έχουν επηρεαστεί από την πανδημία.
Παράλληλα, προσφέρεται ασύγχρονη εκπαίδευση μέσω της ανάρτησης του υλικού και υπάρχει καθοδήγηση όσον αφορά τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και της τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων.
Επίσης, γίνονται βελτιωτικές κινήσεις ώστε να μεταφερθούν μονά θρανία εκεί που χρειάζονται, ενώ βρίσκονται συνεχώς σε εγρήγορση και όποιο πρόβλημα προκύψει.
Εν τέλει, σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθητικών παρελάσεων ο κ. Λούης υπογράμμισε ότι δεν έχουν ενημέρωση ακόμη, και αναμένεται μέχρι αύριο η οριστική απόφαση από το Υπουργικό Συμβούλιο.