Διεξάγεται έρευνα εναντίον του βοηθού θαλάμου που εργάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού και επέστρεψε στα καθήκοντα του χωρίς να λάβει το τεστ κορωνοϊού που έκανε μετά από το ταξίδι του στην Ελλάδα.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟκΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, είπε ότι τους έχει προβληματίσει έντονα γιατί το εν λόγω άτομο επέστρεψε στα καθήκοντα του χωρίς να λάβει πρώτα το τεστ που έκανε και βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Παράλληλα, ο κ. Χαριλάου επισήμανε πως έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα, γίνεται ιχνηλάτηση όπως όπως προβλέπει το πρωτόκολλο και γίνεται απολύμανση των χωρών.
Την ίδια ώρα, σημείωσε ότι έχει ξεκινήσει δειγματοληψία των νοσηλευόμενων ασθενών για να εξετάσουν αν υπάρχει κάποιο κρούσμα στο θάλαμο, παρόλο που οι πιθανότητες είναι μικρές καθώς δεν είχε στενές επαφές με ασθενείς.
Επιπρόσθετα, έχουν αναβληθεί όλοι οι καθετηριασμοί στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα των ασθενών, ενώ η δειγματοληψία θα επαναληφθεί από αύριο.
Ο κ. Χαριλάου, εξήγησε ότι οι εισαγωγές γίνονται κανονικά, αλλά θα τίθενται σε απομόνωση και δεν θα αναμιγνύονται με τους άλλους ασθενείς, ενώ η Καρδιολογική Κλινική θα λειτουργήσει κανονικά.
Εν τέλει, εμφανίστηκε καθησυχαστικός και τόνισε ότι η διασπορά του ιού δεν θα είναι μεγάλη όπως φαίνεται.