Τραμπ, Πούτιν και Μακρόν, οι χώρες των οποίων, συμπροεδρεύουν στην λεγόμενη «ομάδα Μινσκ» του ΟΑΣΕ, καλούν τους ηγέτες Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν να ξεκινήσουν χωρίς καθυστέρηση την επανάληψη ουσιαστικών διαπραγματεύσεων, με καλή πίστη και χωρίς προϋποθέσεις.
Στην κοινή ανακοίνωση αναφέρεται πως « καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο την κλιμάκωση της βίας στη ζώνη σύγκρουσης Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Ζητούμε την άμεση παύση των εχθροπραξιών μεταξύ των εν λόγω στρατιωτικών δυνάμεων και καλούμε τους ηγέτες της Αρμενίας και του Αζερμπαϊτζάν να ξεκινήσουν χωρίς καθυστέρηση την επανάληψη ουσιαστικών διαπραγματεύσεων, χωρίς προϋποθέσεις, υπό την αιγίδα των χωρών της Ομάδας Μινσκ του ΟΑΣΕ.»
Την ίδια ώρα η Αρμενία ζητά τη διπλωματική παρέμβαση της Αιγύπτου για τερματισμό της αιματοχυσίας που συνεχίστηκε για πέμπτη μέρα, ενώ ανακοίνωσε στο Twitter, ότι ένας Γάλλος δημοσιογράφος και ένας φωτογράφος της εφημερίδας Le Monde, τραυματίσθηκαν σοβαρά από πυρά του πυροβολικού των Αζέρων εναντίον της πόλης Μαρτουνί και διακομίσθηκαν σε νοσοκομείο, όπου και νοσηλεύονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μεγάλης κλίμακας πολεμική σύγκρουση, ενώ συνεχίζεται και η αποστολή ξένων μισθοφόρων από την Τουρκία κυρίως από Συρία και Λιβύη, στο Ναγκόρνο Καραμπάχ. Όσο και εάν δεν το παραδέχεται η Άγκυρα.
Ο Γάλλος Πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν προσερχόμενος στην ευρωπαϊκή σύνοδο κορυφής στις Βρυξέλλες, δήλωσε ότι διαθέτει «σαφείς» πληροφορίες για την προώθηση μελών τζιχαντιστικών οργανώσεων από τη Συρία και μέσω της τουρκικής πόλης Γκαζίαντεπ, προς το θέατρο των πολεμικών επιχειρήσεων.
Μαρτυρίες για την παρουσία Σύρων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, καταγράφουν και διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, ενώ τις πληροφορίες επιβεβαιώνει και το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Όπως μεταδίδει, άλλοι 530 Σύροι μαχητές έχουν μεταφερθεί στο Αζερμπαϊτζάν για να προωθηθούν στο μέτωπο του Ναγκόρνο-Καραμπάχ, φτάνοντας συνολικά τους 850.