Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, η ένταση στο Ναγκόρνο Καραμπάχ παραμένει στο κόκκινο, μετά την επίθεση που εξαπέλυσαν κατά του Αρτσάχ οι αζερικές δυνάμεις. 

Αρμενία και Αζερμπαϊτζάν ανέπτυξαν στην περιοχή βαρύ πυροβολικό, κηρύσσοντας γενική επιστράτευση και κατάσταση πολέμου, με την Αρμενία να καταγγέλλει ότι δέχεται επίθεση. Το Αζερμπαϊτζάν, από την πλευρά του, κατηγόρησε την Αρμενία ότι αυτή ευθύνεται για την κλιμάκωση της κατάστασης και ανακοίνωσε αντεπίθεση, με την κινητοποίηση αρμάτων μάχης, πυροβολικού, μαχητικών αεροσκαφών και drones. 

Ήδη, ο ηγέτης του Ναγκόρνο-Καραμπάχ, επιβεβαίωσε ότι ο αποσχισθείς θύλακας έχασε κάποιες θέσεις του στις συγκρούσεις με τον στρατό του Αζερμπαϊτζάν προσθέτοντας μάλιστα ότι υπάρχουν νεκροί και τραυματίες, τόσο μεταξύ των αμάχων όσο και μεταξύ του στρατιωτικού προσωπικού. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον 39 νεκρούς και περίπου 100 τραυματίες. 

Μόσχα και Ουάσιγκτον ζητούν να παύσουν άμεσα οι συγκρούσεις, κρούοντας κώδωνα για τον κίνδυνο γενικευμένου πολέμου. 

Κάπου εδώ μπαίνει και η Τουρκία του Ταγίπ Ερντογάν. Είναι γνωστές οι σχέσεις Μπακού Αγκύρας και οι σχέσεις των ηγετών των δύο χωρών, με τον Σουλτάνο να δεσμεύεται άμεσα ότι θα βοηθήσει με όλα τα μέσα το Μπακού, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Αζέρο ομόλογό του. 

Πρέπει να σημειώσουμε ότι ήδη υπάρχουν στοιχεία ότι η Άγκυρα απέστειλε στο Αζερμπαιζάν, Σύρους ένοπλους μισθοφόρους, τζιχαντιστές, εκείνους που αιματοκύλησαν και την Λιβύη, ενώ ετοιμάζονται να αναχωρήσουν και άλλοι έναντι αμοιβής 1.500 έως 2.000 δολαρίων.