Συγκεκριμένα, Γενικός Γραμματέας δήλωσε μετά την τηλεδιάσκεψη ότι «μίλησα με τον Πρόεδρο Ερντογάν για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και τις συνεχιζόμενες προσπάθειες στο ΝΑΤΟ για στρατιωτική απεμπλοκή για αποφυγή συμβάντων και ατυχημάτων».
«Τόσο η Τουρκία όσο και η Ελλάδα εκτιμούνται ως Σύμμαχοι και το NATO είναι μια πλατφόρμα διαλόγου», ανέφερε.