Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Αβέβαιο το μέλλον για το Κυπριακό πρωτάθλημα, αφού αυξάνονται τα κρούσματα σε ποδοσφαιρικές ομάδες, ενώ μεγαλώνουν οι αλυσίδες επιμόλυνσης. Μετά τη Νέα Σαλαμίνα, ο Εθνικός ʼχνας ανακοίνωσε 18 κρούσματα σε ποδοσφαιριστές και μέλη του προσωπικού. Καθοριστική θα είναι η έκτακτη σύσκεψη που θα έχει αύριο με τον Πρόεδρο της ΚΟΠ ο Υπουργός Υγείας. 

Στο έλεος του κορωνοϊού το κυπριακό ποδόσφαιρο με δύο ομάδες τις πρώτης κατηγορίας να έχουν «πληγωθεί» σοβαρά από συστάδες κρουσμάτων. 

Όπως προκύπτει από την ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας για τα νέα κρούσματα που προέκυψαν στον Εθνικό ʼχνας, ο συνολικός αριθμός ανέρχεται στα 18 και αφορούν σε ποδοσφαιριστές και παράγοντες, ενώ άλλα τρία κρούσματα εντοπίστηκαν στο οικογενειακό περιβάλλον ενός ατόμου από το σωματείο, που έκαναν την εξέταση ιδιωτικά. 

Πρόκειται για τη δεύτερη ποδοσφαιρική ομάδα που φτάνει σε τέτοιο αριθμό κρουσμάτων, μετά τη Νέα Σαλαμίνα. 

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, η ΚΟΠ ανακοίνωσε ότι ο σημερινός αγώνας του Κυπέλλου Coca-Cola μεταξύ του ʼρη Λεμεσού και του Εθνικού ʼχνας, αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας. 

Ενώ πιθανότατη θεωρείται και η αναβολή του επερχόμενου αγώνα της Κυριακής για το Πρωτάθλημα με την Ανόρθωση. 

Ο τελευταίος αγώνας του Εθνικού ʼχνας ήταν με την Πάφο, το Σάββατο 19 του μήνα, όπου αγωνίστηκε και ο πρώτος ποδοσφαιριστής που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. 

Όλοι οι ποδοσφαιριστές και το προσωπικό της ομάδας μας υπεβλήθησαν σε τεστ για τον ιό COVID-19 νωρίς το πρωί. Όλα τα δείγματα ήταν αρνητικά. Ευχόμαστε στις ομάδες του Εθνικού Άχνας και της Νέας Σαλαμίνας δύναμη και γρήγορη ανάρρωση σε παίκτες και προσωπικό. 

Η αυξημένη παρουσία κρουσμάτων στο χώρο του ποδοσφαίρου θορύβησε το Υπουργείο Υγείας και την Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου. 

Ιδιαίτερα υπό το πρίσμα και των έντονων συζητήσεων των προηγούμενων εβδομάδων, ότι ενώ διενεργούνται εργαστηριακές διαγνώσεις σε ποδοσφαιριστές της πρώτης κατηγορίας, το ίδιο δεν συμβαίνει και με τις ομάδες της δεύτερης κατηγορίας, παρόλο που μεταξύ τους διοργανώνονται τόσο οι αγώνες του Κυπέλλου όσο και φιλικά παιγνίδια. 

Μπροστά στην διογκούμενη αντίδραση στις μικρότερες κατηγορίες, η ΚΟΠ ανακοίνωσε σήμερα ότι θα πραγματοποιηθούν άμεσα 1500 τεστ για τον ιό COVID-19, στη Β΄ και Γ΄ Κατηγορία, καθώς και στην Επίλεκτη Κατηγορία ΣΤΟΚ. 

Συγκεκριμένα, θα γίνουν τεστ στις 14 ομάδες Β Κατηγορίας, στις 16 ομάδες Γ Κατηγορίας και σε πρώτη φάση, στις ομάδες της Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ που εδρεύουν στη Λάρνακα και στην Αμμόχωστο. 

Μετά τα μαζικά κρούσματα σε ποδοσφαιρικές ομάδες, έχει συγκληθεί, εξάλλου, έκτακτη σύσκεψη για αύριο στις εννέα το πρωί στο Υπουργείο Υγείας, ανάμεσα στον Υπουργό Κωνσταντίνο Ιωάννου και τον Πρόεδρο της ΚΟΠ. 

Θα συζητηθεί η κατάσταση που διαμορφώνεται και αναμένεται να ανακοινωθούν συγκεκριμένες αποφάσεις. 

Υπενθυμίζεται ότι η αυξημένη δραστηριότητα του ιού στην επαρχία Λάρνακας, έφερε, ανάμεσα στα μέτρα που τίθενται σε ισχύ από αύριο Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου στις 6 το πρωί και για περίοδο δύο εβδομάδων, και την απαγόρευση διεξαγωγής αγώνων σε αθλητικές εγκαταστάσεις της επαρχίας με την την παρουσία θεατών.