Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η τηλεδιάσκεψη του Τούρκου προέδρου Ταγίπ Ερντογάν, με την καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ και τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ, στην οποία εκτιμήθηκαν οι εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο και οι σχέσεις Ελλάδας - Τουτρκίας ενόψει της πιθανής έναρξης διερευνητικών συνομιλιών.
Όπως μεταδίδει το Anadolu, μετά της σύσκεψη γνωστοποιήθηκε πως Ελλάδα και Τουρκία είναι έτοιμες να αρχίσουν διερευνητικές συνομιλίες.
Την ίδια ώρα, η εφημερίδα Χουριέτ γράφει ότι κατά την τηλεδιάσκεψη που είχε με την Γερμανίδα Καγκελάριο Άγκελα Μέρκελ και τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ ο Τούρκος Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν ανέφερε ότι για να για να μειωθεί η ένταση και να λειτουργήσουν τα κανάλια διαλόγου πρέπει να γίνουν αμοιβαία βήματα διατηρώντας την ώθηση που επιτεύχθηκε.
Μάλιστα, όπως μεταδίδεται, ο Τούρκος πρόεδρος εξέφρασε την πίστη ότι θα ληφθούν εποικοδομητικές αποφάσεις από μια περιφερειακή διάσκεψη με τη συμμετοχή όλων των μερών, συμπεριλαμβανομένων των Τουρκοκυπρίων.