Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δωρεάν θα είναι αύριο σε όλη την Κύπρο η μετακίνηση των επιβατών, με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με σκοπό την προώθηση της χρήσης των λεωφορείων από τους πολίτες. 

H Συντονιστική Επιτροπή εταιρειών ΕΜΕΛ Λεμεσού, ΟΣΥΠΑ Πάφου, ΟΣΕΑ Αμμοχώστου και ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ όπως και η νέα εταιρεία Cyprus Public Transport προσφέρουν δωρεάν για στο κοινό τις υπηρεσίες τους στο πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας. 

Σύμφωνα με την Συντονιστική Επιτροπή  «την ερχόμενη Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου το επιβατικό κοινό θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα λεωφορεία των εταιρειών εντελώς δωρεάν.» 

Στόχος η ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης στην πόλη. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας έχει θέμα τη Πράσινη Μετακίνηση χωρίς ρύπους για όλους. 

Έχει καθιερωθεί ως ο σημαντικότερος θεσμός σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την προαγωγή της βιώσιμης κινητικότητας και κατ' επέκταση για την διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης.