Συγκεκριμένα 7 κρούσματα εντοπίστηκαν από τη διαδικασία της ιχνηλάτησης.
Δύο άτομα είναι συνάδελφοι του εργαζόμενου στη Μητρόπολη Κιτίου ο οποίος εντοπίστηκε θετικός στις 14/9. Αυτή η συστάδα λοιμώξεων αποτελείται πλέον από 16 κρούσματα.
Ο Καθηγητής Μοριακής Ιολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Δρ Πέτρος Καραγιάννης ανέφερε ότι «με ανησυχεί αυτή η μικρή αλυσίδα που έχει δημιουργηθεί στη Λάρνακα, από ότι βλέπουμε η διασπορά δεν είναι πλέον στο ενδοοικογενειακό και ενδοφιλικό περιβάλλον. Έχει βγει λίγο πιο ευρέως προς τα έξω».
Επίσης δύο κρούσματα αποτελούν επαφές από το φιλικό περιβάλλον της Βρετανίδας που εντοπίστηκε θετική στις 14/9. Αυτή η συστάδα λοιμώξεων αποτελείται από 4 κρούσματα.
Θετικό στον ιό βρέθηκε επίσης ένα άτομο από το οικογενειακό περιβάλλον κρούσματος που ανακοινώθηκε χθες και το οποίο αποτελούσε επαφή άλλου κρούσματος που είχε εντοπιστεί στις 14/9. Αυτή η συστάδα λοιμώξεων απαριθμεί 3 κρούσματα.
Άλλο ένα κρούσμα αφορά σε επαφή από το οικογενειακό περιβάλλον των μεταναστών που είχαν εντοπιστεί θετικοί στις 25 Αυγούστου. Το σημερινό κρούσμα υποβλήθηκε σε εργαστηριακή εξέταση για να από την καραντίνα.
Το τελευταίο κρούσμα που εντοπίστηκε από τη διαδικασία της ιχνηλάτησης αφορά σε συνάδελφο εργαζόμενου σε εστιατόριο στη Λάρνακα ο οποίος εντοπίστηκε θετικός προχθές.
Τα άλλα τρία κρούσματα αφορούν σε ένα άτομο που έκανε την εξέταση ιδιωτικά, σε έναν Βρετανό που έφτασε χθες στην Κύπρο και σε έναν Σύρο ο οποίος ήρθε μέσω κατεχομένων συνελήφθη στο Μάμμαρι στις 14/9 μαζί με άλλα εννέα άτομα. Έχει ήδη μεταφερθεί στο κέντρο αποκατάστασης Eden.
O συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 1558.
«Χρειάζεται να εφαρμόζουμε αυτά που λέμε πιστά είτε μας παρακολουθούν είτε όχι. Πρέπει να μας γίνει βίωμα αυτό αν δεν θέλουμε να έχουμε μια αύξηση που μπορεί να εξελιχτεί σε μία πολύ άσχημη κατάσταση. Να μην το καταστρέψουμε. Ας περιμένουμε μέχρι να βγει το εμβόλιο ώστε μετά να μπορέσουμε να χαλαρώσουμε λίγο», σημείωσε ο Δρ Καραγιάννης.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύονται έξι ασθενείς με κορωνοϊό, εκ των οποίων οι δύο στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας παραμένει εκτός αναπνευστήρα ένας ασθενής COVID-19.