«Σίγουρα όχι όλα καλά και όλα ωραία», ήταν η πρώτη έκφραση του γενικού γραμματέα της ΠΟΕΔ, Χάρη Χαραλάμπους, κληθείς να σχολιάσει την κατάσταση κατά την πρώτη ημέρα έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Συγκεκριμένα, σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο κος Χαραλάμπους δήλωσε πως «ακριβώς αυτά που υπολογίζαμε τις προηγούμενες μέρες εντοπίζονται σήμερα στην πραγματικότητα στα σχολεία μαζί με τους μαθητές. Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί μας και οι μαθητές, σίγουρα δεν είναι η ίδια που είχαμε τον Ιούνιο και τον Μάιο όταν στις τάξεις μας υπήρχαν οι μισοί και λιγότεροι μαθητές.»
«Σαν ΠΟΕΔ, παρόλο που τα μέλη μας είμαστε βέβαιοι ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν το άπαν των δυνάμεων τους για να έχουμε μια σχετικά καλή σχολική χρονιά με όλα τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να εντοπίσουμε τις αδυναμίες και τα προβλήματα», τόνισε.
Ερωτηθείς τη δεν λειτούργησε σωστά σήμερα στα σχολεία, ο κος Χαραλάμπους απάντησε πως «τα πρωτόκολλα ασφαλείας σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν τηρούνται».
Στη συνέχεια, μετά από σχόλιο του παρουσιαστή της εκπομπής Νικήτα Κυριάκου, πως στις εικόνες που μεταδόθηκαν από τα σχολεία που επισκέφθηκε ο Υπουργός Παιδείας φάνηκε πως δεν τηρούνται οι αποστάσεις και οι υπεύθυνοι δεν είπαν κάτι, ο κος Χαραλάμπους είπε πως «ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας θα έπρεπε να εντοπίσει το αν δεν τηρούνται οι αποστάσεις, όπως είχαμε κάνει κι εμείς.»
«Δεν είναι καλό να μηδενίζεις αλλά και να κάνεις ότι δεν βλέπεις», υπογράμμισε ο γ.γ. της ΠΟΕΔ.
Την ίδια ώρα, ο κος Χαραλάμπους επεσήμανε ότι οι μάσκες ήταν αφόρητες σήμερα για τους εκπαιδευτικούς. «Αυτό το λέγαμε. Κι αν δεν μπορούμε να μην φοράμε τη μάσκα τουλάχιστον να χρησιμοποιείται η ασπίδα προσώπου», πρόσθεσε.
Παρόλα αυτά ο κος Χαραλάμπους επί της ευκαιρίας ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.