Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δεν υπάρχει καμιά εκκρεμότητα όσον αφορά τη στελέχωση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες, επεσήμανε σε παρέμβαση του στα Νέα του ΑΝΤ1 ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου. 

Όπως ανέφερε ο κος Προδρόμου, έχουν μεριμνήσει μαζί με την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας λόγω της κατάστασης που επικρατεί  και η στελέχωση έγινε 3 εβδομάδες νωρίτερα.

«Αυτή τη στιγμή το 100% των εκπαιδευτικών είναι στη θέση τους. Οι ελάχιστες πέντε με δέκα περιπτώσεις σε σύνολο 13 χιλιάδων που πρέπει να τοποθετηθούν αύριο – μεθαύριο είναι στη διαδικασία στελέχωσης από την Εκπαιδευτική Υπηρεσία», σημείωσε.

«Άρα η στελέχωση είναι πλήρης. Αύριο 107, 559  μαθητές και μαθήτριες θα πάνε σε 735 σχολεία και έχουμε προετοιμάσει περίπου 7 χιλιάδες αίθουσες, για να υποδεχτούν τα παιδιά», εξήγησε ο κος Προδρόμου.

Ερωτηθείς για το αίτημα των εκπαιδευτικών για τη χρήση προσωπίδας αντί για μάσκα κατά τη διάρκεια του μαθήματος όταν κρατούν απόσταση από το πρώτο θρανίο, ο κος Προδρόμου απάντησε πως κατά τη συνάντηση που είχε με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις και την Δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά διευκρινιστικέ πως  «είναι σαφές ότι εκεί που χρειάζεται η διδασκαλία την οπτική επαφή είτε στη χειλανάγνωση είτε στη λογοθεραπεία είτε σε άλλες κατηγορίες παιδιών που μπορεί να έχουν προβλήματα ακοής, μπορεί να χρησιμοποιηθεί η διαφανής προσωπίδα και έχει διευκρινιστεί πώς θα γίνεται αυτό.»

«Άρα», συνέχισε,  «δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή θέμα αιτημάτων. Γνωρίζω ότι έχουν απευθυνθεί οι εκπαιδευτικές οργανώσεις και στον Υπουργό Υγείας αλλά αυτή τη στιγμή εμείς αυτό το οποίο γνωρίζουμε, και η συνεννόηση που υπάρχει, είναι ότι  υπάρχουν κανόνες και διατάγματα τα οποία πρέπει να τηρήσουμε.»