«Η οπτική της χώρας μας για την "Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου" (ΤΔΒΚ) δεν ήταν ποτέ προϊόν επιθυμίας για κέρδος. Επιθυμούμε ένα νησί, στο οποίο οι Τουρκοκύπριοι παράγουν, προοδεύουν και αυξάνουν το επίπεδο της ευημερίας τους. Όπως ανησυχούμε για τα προβλήματα της ΤΔΒΚ στην επιδημία, στην πυρκαγιά και στην λειψυδρία, έτσι θα ενωθούμε και στη χαρά και την ευτυχία όσο εσείς καταγράφετε επιτυχίες», δήλωσε.
Παράλληλα, πρόσθεσε: «Όταν ανοίξουν τα κλειστά Βαρώσια και ζωντανέψει ο τουρισμός στην ΤΔΒΚ, όταν αυξηθεί η γεωργική παραγωγή στην ΤΔΒΚ με το αρδευτικό έργο και ενισχυθεί η βιομηχανία, από αυτό θα κερδίσουν τόσο ο Τουρκοκυπριακός λαός όσο και η περιοχή μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινούνται και οι προσπάθειες που καταβάλλουμε για την ίση και δίκαιη κατανομή των πηγών υδρογονανθράκων. Με αυτήν την αντίληψη στηρίζουμε πάλι την προσπάθεια να σταθεί στα πόδια της η ΤΔΒΚ από κάθε άποψη».
Καταδικασμένη όποια πρωτοβουλία χωρίς την Τουρκία στην Ανατολική Μεσόγειο
Η Τουρκία αναζητά και εξακολουθεί να αναζητά τρόπους συνεργασίας σε όλες τις κρίσεις που βιώνονται στην περιοχή της και ιδιαίτερα στην ανατολική Μεσόγειο, δήλωσε ο Τούρκος αντιπρόεδρος, αναφερόμενος και στην Ανατολική Μεσόγειο.
«Ενεργούμε καταβάλλοντας προσπάθειες για την εποικοδομητική επίλυση των διαφωνιών μέσω της διπλωματίας. Οι εξελίξεις δείχνουν ότι κάθε πρωτοβουλία στην ανατολική Μεσόγειο χωρίς την Τουρκία είναι καταδικασμένη να αποτύχει», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Ο αγώνας που δίνει η Τουρκία είναι για να συμβάλλει στην εδραίωση του περιβάλλοντος ειρήνης, ευημερίας και σταθερότητας στην περιοχή», δήλωσε ο Φουάτ Οκτάι. «Δεν θα σφετεριστούμε το δικαίωμα κανενός, αλλά δεν θα επιτρέψουμε και σε κανέναν να σφετεριστεί τα δικαιώματα μας», επανέλαβε
Πηγή:ethnos.gr