Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με καλά επιδημιολογικά δεδομένα φαίνεται ότι μπαίνουμε στο χειμώνα, που θεωρείται δύσκολη εποχή όσον αφορά την επιδημία του κορωνοϊού.

«Είμαστε σε καλό δρόμο», τόνισε σε τηλεφωνική του επικοινωνία στον ΑΝΤ1 και ο Καθηγητής Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου και μέλος της Επιστημονικής Ομάδας, Γεώργιος Νικολόπουλος.

Ανέφερε μάλιστα, ότι ακόμα και αν συνεχίζουμε να έχουμε κάποιες εισαγωγές κρουσμάτων, αυτές δεν μας έδωσαν

δευτερογενής μεταδόσεις.

Σημειώνεται ότι, χθες έχασε τη ζωή του λόγω κορωνοϊού 76χρονος ασθενής, με υποκείμενα νοσήματα, ο οποίος τις τελευταίες βδομάδες νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. 

Αιτία θανάτου του, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, είναι η νόσος COVID-19. 

Από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα απεβίωσαν 29 ασθενείς θετικοί στον κορωνοϊό. Ωστόσο οι θάνατοι με τελική αιτία τη νόσο COVID-19 ανέρχονται στους 22. 16 άντρες και 6 γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας τα 72 έτη. 

Ένα μόλις κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στην Κύπρο το τελευταίο εικοσιτετράωρο ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 1510. Το θετικό στον ιό άτομο εντοπίστηκε από 110 δείγματα που λήφθηκαν από τα Μικροβιολογικά Εργαστήρια των Γενικών Νοσοκομείων. 

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύεται ένας ασθενείς ενώ στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας νοσηλεύεται διασωληνωμένος ένας ασθενής COVID-19.

Αυξάνονται τα κρούσματα στα κατεχόμενα 

Είκοσι έξι νέα κρούσματα εντοπίστηκαν στα κατεχόμενα το τελευταίο 24ωρο με τους γιατρούς να βρίσκονται στα όριά τους. 

Η οργάνωση τους είχε το απόγευμα της Δευτέρας συνάντηση με τον λεγόμενο υπουργό υγείας ο οποίος κατά την έναρξη της συζήτησης ανέφερε ότι εάν το πλοίο βουλιάξει, θα βουλιάξουμε όλοι μας. 

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις στον τομέα της υγείας προτείνουν την αναβολή όλων των συναθροίσεων και της έναρξης της σχολικής χρονιάς για 21 ημέρες. 

Παράλληλα δηλώνουν ότι άρχισαν να υπάρχουν προβλήματα στην παρακολούθηση των επαφών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων. 

Οριακή η κατάσταση στο νοσοκομείο της κατεχόμενης Λευκωσίας

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Yeni Duzen το νοσοκομείο της κατεχόμενης Λευκωσίας είναι υπό κατάρρευση. 

Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι μετά την αυξητική τάση που σημειώνεται στον αριθμό των νέων κρουσμάτων, η κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο είναι χαοτική με αποτέλεσμα οι ασθενείς να μην μπορούν να βρουν ραντεβού η να μεταβούν εκεί για θεραπεία και νοσηλεία. 

Ενδεικτική της κατάστασης η ανάρτηση μιας ιατρού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Η ιατρός Εμινέ Καμινόγλου αναφέρει ότι οι επαγγελματίες υγείας είναι κουρασμένοι και χωρίς διέξοδο. 

Την ίδια ώρα σημειώνει ότι αναγκάζονται να αδειάσουν κρεβάτια για να περιθάλψουν ασθενείς με κορωνοϊό.