Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άλλος ένας συνάνθρωπος μας έχασε τη μάχη ενάντια στον κορωνοϊό. 

Πρόκειται για 76χρονο ασθενή, με υποκείμενα νοσήματα, ο οποίος τις τελευταίες βδομάδες νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. 

Αιτία θανάτου του, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, είναι η νόσος COVID-19. 

Από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα απεβίωσαν 29 ασθενείς θετικοί στον κορωνοϊό. Ωστόσο οι θάνατοι με τελική αιτία τη νόσο COVID-19 ανέρχονται στους 22. 16 άντρες και 6 γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας τα 72 έτη. 

Ένα μόλις κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στην Κύπρο το τελευταίο εικοσιτετράωρο ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 1510. Το θετικό στον ιό άτομο εντοπίστηκε από 110 δείγματα που λήφθηκαν από τα Μικροβιολογικά Εργαστήρια των Γενικών Νοσοκομείων. 

«Είμαστε σε καλό δρόμο. Συνεχίζουμε να έχουμε κάποιες εισαγωγές αλλά δεν μας έδωσαν δευτερογενής μεταδόσεις επομένως είμαστε σε καλό δρόμο και μπαίνουμε σε αυτή την εποχή που θεωρείται δύσκολη με καλά νούμερα», ανέφερε σε τηλεφωνική επικοινωνία στον ΑΝΤ1, ο Καθηγητής Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου και μέλος της Επιστημονικής Ομάδας, Γεώργιος Νικολόπουλος.

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύεται ένας ασθενείς ενώ στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας νοσηλεύεται διασωληνωμένος ένας ασθενής COVID-19.