Μεταξύ άλλων είπε πως οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν εκπληρώσει την αποστολή τους και θα συνεχίσουν, και σημείωσε πως «περνάμε πολύ ευαίσθητη περίοδο, πολύ κρίσιμη, θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μας, και τα συμφέροντα μας, σε γη, αέρα και θάλασσα».
Παράλληλα ο Τούρκος υπουργός Άμυνας σε δηλώσεις του έριξε πυρά πρός Γαλλία και ΗΠΑ αναφέροντας προκλητικά πως «στην ανατολική Μεσόγειο έρχονται κάποιοι απο αποστάσεις χιλιάδων χιλιομέτρων και κάνουν νταηλίκια και παίζουν τον ρόλο του προστάτη και της ασπίδας. Θα έρθουν, και θα φύγουν όπως ήρθαν. Εσείς αν προσπαθείτε να αλλάξετε της ισορροπίες αφού πήρατε την απόφαση άρσης του εμπάργκο στη νότια Κύπρο, αυτό δεν θα φέρει την ειρήνη αλλά την σύγκρουση, δεν θα φέρει την λύση αλλά την μη επίλυση του ζητήματος».
https://twitter.com/tcsavunma/status/1301413325306241025?ref_src=twsrc^tfw