«Αρκετά προβλήματα παραμένουν μέχρι σήμερα άλυτα» σημείωσε για την πρώτη μέρα επιστροφής των καθηγητών στα σχολεία ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Κώστας Χ’’Σάββας, πρωτίστως για ζητήματα υγείας και ασφάλειας εντός των αιθουσών διδασκαλίας.
Σημείωσε ότι με βάση την πληροφόρηση που έχει η Οργάνωση, υπάρχουν αρκετές αίθουσες διδασκαλίας σε σχολεία που δεν μπορεί με κανένα τρόπο να εφαρμοστούν τα Πρωτόκολλα που απαιτεί το Υπουργείο Παιδείας, εκφράζοντας την ανησυχία των καθηγητών για το τι μέλλει γενέσθαι.
Διαβάστε επίσης: Προστατευτικές μάσκες σε σακουλάκια νάιλον θα χορηγηθούν στους μαθητές [ΒΙΝΤΕΟ]
«Στο παρά πέντε υφίστανται οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί μας» τόνισε καταληκτικά.
Αίτημα για Face Shield για τους δασκάλους
Πρώτη μέρα επιστροφής στα σχολεία για τους εκπαιδευτικούς, με την Πρόεδρο της ΠΟΕΔ Ρέα Παπαγεωργίου να τονίζει πως με βάση χθεσινοβραδινή εγκύκλιο τους ζητήθηκε να ετοιμάσουν κατάλογο με ανάγκες τις κάθε αιθέρας ανά σχολείο για τα νέα θρανία που θα πρέπει να τοποθετηθούν.
Σημείωσε με τη σειρά της πως χθες έλαβαν διαβεβαιώσεις από τον υπουργό Παιδείας ότι θα υπάρχει πλήρης ετοιμότητα στις 07 Σεπτεμβρίου για την επιστροφή των μαθητών, τονίζοντας πως οι δάσκαλοι από την πλευρά τους θα είναι έτοιμοι σε αυτά που τους αναλογούν να υποδεχτούν τους μαθητές, με ετοιμότητα και θετική διάθεση.
Η κα Παπαγεωργίου δήλωσε στη συνέχεια πως ως ΠΟΕΔ έθεσαν χθες το αίτημα στον κ. Προδρόμου να μην φέρουν μάσκα οι δάσκαλοι και να αντικατασταθεί με τη διαφανή ασπίδα προσώπου (Face Shield), για λόγους πρακτικούς, ειδικά για την ειδική εκπαίδευση αλλά και για τους μαθητές της πρώτης τάξης όπου είναι πολύ σημαντική η χειλανάγνωση. «Να φαίνεται το πρόσωπο μας» σημείωσε η κα Παπαγεωργίου χαρακτηριστικά.
Χαρακτήρισε μάλιστα ως πολύ σημαντικό να υπάρχουν σαφείς και ξεκάθαρες απαντήσεις σε όλα τα καθημερινά ακόμα και απλά ζητήματα για να υπάρχει εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, μακριά από παρεξηγήσεις και ανεπιθύμητες καταστάσεις.
Προβληματισμός για τις ψηλές θερμοκρασίες
Ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης Χαράλαμπος Διονυσίου ανέφερε ότι κατά την χθεσινή ενημέρωση που είχαν από τον κ. Προδρόμου τους δόθηκε η διαβεβαίωση ότι αναφορικά με την προετοιμασία και την οργάνωση όλα κυλούν ομαλά, με τον ίδιο να εκφράζει την ανησυχία του για το κατά πόσο θα υπάρχει η απαραίτητη ετοιμότητα την Παρασκευή όταν οι μαθητές θα πάνε στα σχολεία για να παραλάβουν τα βιβλία τους.
Αναφορικά με το ζήτημα των θρανίων τους δόθηκε η διαβεβαίωση ότι τα συνεργεία τροποποίησης τους σε τριπλά εργάζονται πυρετωδώς για να προλάβουν τα χρονοδιαγράμματα, ενώ χθες έγινε και η πρώτη επίδειξη των τριπλών θρανίων που θα κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους αίθουσες διδασκαλίας.
Ο κ. Διονυσίου ανέφερε ότι πρόκειται « για δυο κανονικά θρανία και επιπρόσθετα στερεώνεται με βίδες στη μέση ένα κομμάτι ξύλου με λεία επιφάνεια για να κάθεται ένας μαθητής στη μέση». Σε σχέση με τα μονά θρανία τους λέχθηκε ότι αυτά θα τοποθετούνται εκεί όπου τα τετραγωνικά μέτρα της τάξης το επιτρέπουν.
Σημείωσε παράλληλα ότι μετέφεραν στον υπουργό τον προβληματισμό τους για τις υψηλές θερμοκρασίες που θα παρατηρούνται στις τάξεις τις επόμενες ημέρες, συστήνοντας ωστόσο υπομονή. Προέτρεψε καταληκτικά τους μαθητές να μεταβούν στα σχολεία με τις δικές τους μάσκες την Παρασκευή μέχρι να ξεκαθαρίσει το σκηνικό με τη χορήγηση της.