Με ένα συνδυασμό διαφορετικών πρακτικών λύσεων θα επιστρέψουν οι μαθητές στις σχολικές μονάδες από τις επτά του Σεπτέμβρη διαβεβαιώνει ο Υπουργός Παιδείας.
Στόχος να φοιτήσουν όλοι οι μαθητές με φυσική παρουσία και να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία μέσα σε περιβάλλον υγειονομικής ασφάλειας.
Ο Υπουργός Παιδείας, είπε ότι «η πρώτη οδηγία που δίνεται στα δημοτικά σχολεία είναι να αξιοποιηθούν όλες εκείνες οι αίθουσες, πέραν των αιθουσών διδασκαλίας, που μπορεί να έχουν μεγαλύτερο εμβαδόν και να αποσυμφορήσουμε τις αίθουσες διδασκαλίας. Θα χρησιμοποιηθούν ορθολογικά όλοι οι διαθέσιμοι χώροι. Θα υιοθετηθούν λύσεις ανάλογες με το κάθε σχολείο.
Και τόνισε πως οι Σχολικές Εφορείες έχουν πάρει οδηγίες για να διαρρυθμίσουν αίθουσες και θρανία σε κάθε σχολείο αναλόγως δυνατοτήτων, ώστε να τηρείται πιστά το Υγειονομικό Πρωτόκολλο και να αρχίσει η νέα σχολική χρονιά κανονικά στις επτά Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, ο κ. Προδρόμου σημείωσε πως «πρόκειται για παραγγελία και κατασκευή ενός αριθμού μονοθέσιων θρανίων, τα οποία δεν είναι αξιοθέατο, αλλά είναι μια πρακτική λύση.
Στη Μέση Εκπαίδευση, με τη χρήση προστατευτικής μάσκας και τη διαθεσιμότητα μεγάλου αριθμού πρόσθετων αιθουσών, τα πράγματα θα είναι απλούστερα».
Αφού ολοκληρώθηκε η συνέντευξη Τύπου, ο Υπουργός Πρόδρομος Προδρόμου πραγματοποίησε συνάντηση με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, οι οποίες εκφράζουν εδώ και μέρες έντονες ανησυχίες για τις προετοιμασίες και την ετοιμότητα για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Την ίδια ώρα, ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους είπε ότι «θα έχουμε πάρα πολλά προβλήματα, δυστυχώς το Υπουργείο Παιδείας, δεν ξέρω πως το σκέφτεται, πως το αντιλαμβάνεται, δεν κρύβονται κάτω από το χαλί τα προβλήματα αυτά.Υπάρχει μεγάλη αμφισβήτηση κατά πόσο θα χωρούν στις τάξεις, κατά πόσο θα είναι λειτουργικές αυτά τα τεράστια θρανία».
«Η ανοργανωσία και μη σωστός και έγκαιρος προγραμματισμός είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανένας. Πρώτον οι τάξεις που έχουν γίνει σχεδόν στην συντριπτική τους πλειοψηφία με 25 μαθητές, δεν χωράνε τα θρανία όπως θα διαμορφωθούν», υπογράμμισε ο βοηθός του γενικού γραμματέα της ΟΕΛΜΕΚ, Θέμης Πολύβίου.
Εν τω μεταξύ, στη συνέντευξη Τύπου, ο Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε και την προκήρυξη διαγωνισμού από την Αρχή Ηλεκτρισμού για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων συμψηφισμού μετρήσεων και υγρο-θερμομόνωσης οροφής σε συνολικά 405 σχολικά κτήρια.