Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, προχώρησε την Κυριακή σε νέες «εμπρηστικές» δηλώσεις εναντίον της Ελλάδας αλλά και τη Γαλλίας.

Μιλώντας ανήμερα της εθνικής γιορτής των Τούρκων, ο Ερντογάν χαρακτήρισε «μη ικανούς τους κυβερνώντες» των δύο χωρών, δηλαδή τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Εμανουέλ Μακρόν, ενώ αναρωτήθηκε αν «οι δύο λαοί είναι έτοιμοι να κάνουν τις ίδιες θυσίες με την Τουρκία».

«Προκαλούμε! Αυτή που υψώνουν ανάστημα απέναντι μας είναι έτοιμοι να κάνουν τις ίδιες θυσίες με εμάς; Ο ελληνικός και ο γαλλικός λαός γνωρίζουν το τίμημα που θα πληρώσουν λόγω των μη ικανών κυβερνώντων τους;», διερωτήθηκε ο Ερντογάν.

Συνέχισε δε λέγοντας: «Στις απειλές που δεχόμαστε προστέθηκαν κι αυτές που δεχόμαστε στο Αιγαίο και στην ανατολική Μεσόγειο. Επενδύουμε στην αμυντική μας βιομηχανία και στο προσωπικό μας, για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις απειλές».

Υπενθυμίζεται πως το Σάββατο, την επόμενη του σαφούς μηνύματος των Βρυξελλών για αποκλιμάκωση της κατάστασης που επικρατεί στην Ανατολική Μεσόγειο, ο Ερντογάν είχε επιτεθεί εκ νέου εναντίον της Ελλάδας.

«Δεν είναι σίγουρα τυχαίο ότι όσοι προσπαθούν να βγάλουν τη χώρα μας εκτός της Ανατολικής Μεσογείου είναι οι ίδιοι που προσπάθησαν πριν από έναν αιώνα να προχωρήσουν σε κατοχή της πατρίδας μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Το έθνος μας δεν θα διστάσει να ακυρώσει τις επιδιώξεις τους στη "Γαλάζια Πατρίδα", ανάλογες με εκείνες της Συνθήκης των Σεβρών, όπως και τότε το έθνος μας βγήκε νικητής παρά τις ανέχειες και την έλλειψη δυνατοτήτων».

Αυτά ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος, στο μήνυμά του με αφορμή τους αυριανούς εορτασμούς για την «Ημέρα Νίκης», την επέτειο της νίκης των κεμαλικών δυνάμεων κατά του ελληνικού στρατού στη Μικρά Ασία.

ΠΗΓΗ: cnn.gr