Έντονες ανησυχίες και αυξημένος προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις των Δασκάλων Δημοτικής εκπαίδευσης, λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις 7 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρει στον ΑΝΤ1 ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους, «το Υπουργείο Παιδείας μας έλεγε ότι θα εξοπλίσει τα σχολεία με αρκετά μονά ή διπλά θρανία, ώστε τα παιδία να μπορούν να κάτσουν στις τάξεις με ασφάλεια τηρώντας τα πρωτόκολλα. Χθες θυμήθηκαν και μας μίλησαν για τριπλά θρανία, δεν ξέρω τι ακριβώς θα κάνουμε. Εμείς αυτό που απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας να γίνει, είναι στις τάξεις να μπει αριθμός ατόμων τέτοιος που να μπορεί να ανταποκριθεί στα πρωτόκολλα.»
Οι δάσκαλοι καταγγέλλουν επίσης ότι δυο εβδομάδες πριν το πρώτο κουδούνι, δεν υπάρχει ο κατάλληλος σχεδιασμός από το Υπουργείο Παιδείας.
«Η σχολική χρονιά ξεκίνησε πιο νωρίς και με τη δική μας συναίνεση για να μπορούν να βοηθηθούν τα παιδιά να καλύψουν κάποιο από το χαμένο έδαφος, αν αυτή την στιγμή σήμερα το Υπουργείο Παιδείας ακόμη δεν έχει καταφέρει να εξοπλίσει τα σχολεία ούτε και με θρανία ικανά για να κάτσουν η μαθητές αντιλαμβάνεστε ότι αυτό εντείνει την ανησυχία μας», επισημαίνει ο κύριος Χαραλάμπους.
Η γραμματεία της ΠΟΕΔ, πραγματοποίησε σήμερα σύσκεψη στην οποία αξιολόγησε την κατάσταση, ενώ αύριο θα έχει συνάντηση και με τους οργανωμένους γονείς, ώστε να χαράξουν κοινή πορεία για άσκηση πιέσεων προς το Υπουργείο Παιδείας, αφού όπως τονίζουν δεν μπορεί να αρχίσει η νέα σχολική χρονιά και να υπάρχουν ασάφειες