Όπως δήλωσε ο κ. Προδρόμου « έγινε ενημέρωση για το υγειονομικό πρωτόκολλο που θα ισχύσει στο νέο σχολικό έτος, ουσιαστικά είναι το πρωτόκολλο που είχαμε και στη λειτουργία των σχολείων τον περασμένο Μάιο, με κάποιες μικρές τροποποιήσεις».
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων Κύπρου Γιώργος Κρητικός ανέφερε « όλοι μαζί θα κερδίσουμε και αυτό το στοίχημα, θα επανέλθουμε πίσω στα σχολεία, οι μαθητές μας, θα τηρήσουμε τα πρωτόκολλα και θα μπορέσουμε να βγούμε νικητές».
Στο Υπουργείο Παιδείας θα λειτουργήσουν ειδικές τηλεφωνικές γραμμές για τους υγειονομικούς κανόνες και για τα πρωτόκολλα, ενώ θα εκδοθεί και ενημερωτικό βιβλιάριο, το οποίο θα διανεμηθεί στους γονείς με στόχο την καλύτερη δυνατή συνεργασία στο σχολείο
Ο κ. Προδρόμου τόνισε πως « η βασική σύσταση είναι ότι θα πρέπει να τηρείται απόσταση ενός μέτρου από τα παιδιά μέσα στην τάξη.Πρώτα η χρήση μεγαλύτερων αιθουσών, εάν γίνει αυτό και μετά χρειάζεται ακόμα κάτι άλλο να γίνει θα είναι η διαφορετική διαρρύθμιση των θρανίων».
Σύμφωνα με τον Υπουργό, μελετώνται δύο πιθανά σενάρια. Να υπάρχουν στις τάξεις μονά θρανία ή να υπάρχουν δύο διπλά θρανία ενωμένα, στα οποία να κάθονται τρεις μαθητές με μάσκα.
Ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους τόνισε « αντιλαμβάνεστε ότι ο χρόνος που παραμένει είναι ελάχιστος, ποσότητες των θρανίων που χρειάζονται για να μπορέσει ο κάθε μαθητής να μπει στην σε μονό θρανίο, είναι πολύ λίγες και έχουμε πολλές αμφιβολίες αν θα φτάσουμε τη μέρα που θα πρέπει να είναι έτοιμο το Υπουργείο Παιδείας».