Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για υποχρεωτική χρήση μάσκας από το εκπαιδευτικό προσωπικό και τους μαθητές στα σχολεία κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Εκπαιδευτικοί και γονείς εξέφρασαν δυσφορία για την απόφαση αυτή, αφού μαθητές, δάσκαλοι και καθηγητές, θα είναι υποχρεωμένοι να τις φοράνε μάσκα για 4 με 5 ώρες την ημέρα.
Μάλιστα, η Συνομοσπονδία Γονέων Δημοτικής εκπαίδευσης θα πραγματοποιήσει σήμερα η ώρα 19.00 το απόγευμα συνεδρία και θα συζητήσει τόσο το «καυτό θέμα» της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας όσο και τα υπόλοιπα ζητήματα που αφορούν ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.
Εξάλλου, ο Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Σωτήρης Χριστοφή, τόνισε ήδη από την περασμένη Παρασκευή στον ΑΝΤ1 πως θεωρούν ότι η μάσκα «θα είναι ένα μέσο το οποίο δεν θα βοηθήσει τα παιδιά των δημοτικών σχολείων, γιατί σε αίθουσες οι οποίες αυτή τη στιγμή είναι θερμοκήπιο, θα είναι πολύ δύσκολο γι’ αυτά τα παιδιά να χρησιμοποιούν τις μάσκες για 4 και 5 ώρες την ημέρα».
Συνάντηση ΠΟΕΔ – Γονέων Δημοτικής την Τετάρτη
Σημειώνεται δε, πως το όλο ζήτημα θα τεθεί και κατά την προγραμματισμένη συνάντηση που θα έχουν την ερχόμενη Τετάρτη, 26 Αυγούστου, στις 18.00 το απόγευμα, η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης με την ΠΟΕΔ.
Τη διευθέτηση της συνάντησης γνωστοποίησε μέσω ανάρτησης του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους, ο οποίος ανέφερε πως «θα συζητηθούν τα θέματα που αφορούν στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.»