Το περιστατικό συνέβη σήμερα το πρωί σε ξενοδοχείο στον Άγιο Γεώργιο Αργυράδων. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η μητέρα τάισε το μωρό το βράδυ με το μπιμπερό και του το άφησε στο στόμα με αποτέλεσμα να πνιγεί από το γάλα.
Άγνωστα παραμένουν τα αίτια και αν το μωρό αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα υγείας.
Την υπόθεση έχει αναλάβει η Αστυνομική Διεύθυνση Κέρκυρας ενώ αναμένεται ιατροδικαστική εξέταση.
Πηγή: corfutvnews.gr