Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Βασισμένη στην εμπειρία της περασμένης Άνοιξης, και τη διαπίστωση των ελλείψεων στις μονάδες εντατικής θεραπείας, κατά την αντιμετώπιση του πρώτου κύματος κορωνοϊού, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προωθεί την περαιτέρω θωράκιση των συστημάτων υγείας στα κράτη-μέλη, ενόψει δύσκολου φθινοπώρου.

Στα προγράμματα που προωθεί και αυτό της κατάρτισης πολυεπιστημονικής ομάδας επαγγελματιών του τομέα της υγείας.

Από το πρόγραμμα επωφελείται και η Κύπρος.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εφαρμόζεται ομοιόμορφα στα 27 κράτη-μέλη, και θα καλύψει τουλάχιστον χίλια νοσοκομεία και δέκα χιλιάδες ιατρούς και νοσηλευτές, ενώ θα τεθεί σε εφαρμογή μεταξύ Αυγούστου και Δεκεμβρίου.

Η Επίτροπος Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Στέλλα Κυριακίδου είπε ότι «με την παρούσα απόφαση αποδεικνύουμε έτι περαιτέρω τη δέσμευσή μας για την υποστήριξη των εργαζομένων της πρώτης γραμμής στον τομέα της υγείας σε όλη την Ευρώπη μέσω της παροχής βασικής ιατρικής κατάρτισης, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα είναι πλήρως εξοπλισμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις, για να βοηθήσουν στις εξειδικευμένες συνθήκες των ΜΕΘ σε καιρούς κρίσης. Θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για τη στήριξη των κρατών μελών στις προσπάθειές τους να αντιμετωπίσουν την πανδημία του κορωνοϊού και να βελτιώσουν την ετοιμότητα και την αντίδρασή τους μέσω του Μέσου Στήριξης Έκτακτης Ανάγκης».

Η Κομισιόν υπέγραψε σύμβαση, προκειμένου να καταστούν διαθέσιμα δυόμισι εκατομμύρια ευρώ από το Μέσο Στήριξης Έκτακτης Ανάγκης, για την κατάρτιση των επαγγελματιών του τομέα της υγείας, οι οποίοι υποστηρίζουν και βοηθούν τις μονάδες εντατικής θεραπείας σε καιρούς ανάγκης λόγω της πανδημίας της CoViD-19.

Όπως υπενθυμίζει με ανακοίνωση της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο κορωνοϊός οδήγησε σε αύξηση κατά τριάντα έως σαράντα τοις εκατό της ζήτησης σε κλίνες εντατικής θεραπείας, και είχε ως αποτέλεσμα την υπερβολική επιβάρυνση των διαθέσιμων πόρων.