Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με την Πρόεδρο και μέλη της Γραμματείας της ΠΟΕΔ, συνεχίστηκε ο κύκλος επαφών του Υπουργού Παιδείας, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς. 

Η Πρόεδρος της ΠΟΕΔ μετέφερε την εμπειρία των δασκάλων από τη λειτουργία των σχολείων στη σκιά του κορωνοϊού τον Μάιο και τον Ιούνιο, καθώς και πρακτικές εισηγήσεις για καλύτερη διαχείριση σε κάθε ένα από τα πιθανά σενάρια. 

Ο Υπουργός Πρόδρομος Προδρόμου επισήμανε ότι ο στόχος είναι να διαφυλάξουμε την υγεία μας, να αντιμετωπίσουμε την επιδημία, αλλά και να μην χάσουμε τους στόχους της εκπαίδευσης. 

Ο κ. Προδρόμου ανέφερε « θέλω να ευχαριστήσω και για επισημάνσεις που έκαναν για πράγματα που πρέπει να προσέξουμε και για τις εποικοδομητικές εισηγήσεις. Δεν υπήρχε κάτι για να αποφασίσουμε, αλλά υπάρχει συνείδηση ότι είμαστε στην ίδια πλευρά, στην πλευρά του δημόσιου σχολείου που πρέπει να πλαισιώσει τα παιδιά, να στηρίξει τις οικογένειες και να διατηρήσει το νήμα της εκπαίδευσης ακόμα και σε συνθήκες επιδημίας». 

Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΕΔ, όταν ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για τον τρόπο που με τον οποίο θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία, τότε θα εκφράσουν και τις τελικές τους απόψεις και εισηγήσεις. 

Συγκεκριμένα ο κ. Χαραλάμπους σημείωσε « κύριο φαίνεται να είναι το σενάριο να εξασφαλιστούν περισσότερα μονά θρανία στις τάξεις, έτσι ώστε να μπορέσει ο κάθε μαθητής να κάτσει σε θρανίο μόνος του. Κάτι βέβαια που προϋποθέτει αγορά καινούριων νέων θρανίων, μονών θρανίων, τα οποία θα προστεθούν στις τάξεις». 

Σε περιπτώσεις όπου δεν θα μπορούν να είναι όλοι οι μαθητές στην ίδια αίθουσα για οποιοδήποτε λόγο, πιθανό σε ορισμένα σχολεία να δημιουργηθούν περισσότερα τμήματα, όμως αυτό προϋποθέτει διορισμό πρόσθετων εκπαιδευτικών.