Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τα παραπάνω τονίζει σε μήνυμα του, ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι - Μουν, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, που είναι αφιερωμένη στην κατάθλιψη. Την ίδια ώρα, οι εργαζόμενοι του τομέα Ψυχικής Υγείας πραγματοποιούν πανελλαδική 24ωρη απεργία και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.

 
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για υποβάθμιση των υπηρεσιών των μονάδων ψυχικής υγείας. Υποστηρίζουν ότι αντιμετωπίζουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα με απλήρωτους εργαζόμενους και προμηθευτές, ενώ εφέτος, λόγω της οικονομικής κρίσης, η χρηματοδότησή τους έχει μειωθεί κατά 50%, φτάνοντας συνολικά τα 40 εκατ. ευρώ, ενώ το 2011 ήταν 88 εκατ.ευρώ. Σύμφωνα με την υφυπουργό Υγείας Φωτεινή Σκοπούλη, έχει ήδη δοθεί σχεδόν το 100% στις δομές ιδιωτικού δικαίου.