Την ανάγκη επιτέλους να δημιουργηθούν οι συνθήκες επιστροφής στη θαλασσοφίλητη Αμμόχωστο τόνισε χθες βράδυ ο υποψήφιος για την προεδρία της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης στο πλαίσιο της εκδήλωσης που ήταν αφιερωμένη στην Αμμόχωστο και στην οδική Ασφάλεια.
Από το βήμα της εκδήλωσης στις Φοινικούδες, διοργάνωσε ο ΔΗΣΥ Αμμοχώστου σε συνεργασία με τη Δημοτική Ομάδα του ΔΗΣΥ στο Δήμο Λάρνακας, ο Νίκος Αναστασιάδης, ανέφερε ότι η συνεργασία που επιτεύχθηκε με το Δημοκρατικό Κόμμα θα ξαναδώσει στον τόπο την ελπίδα και την προοπτική.
Ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού κάνοντας αναφορά στο θέμα της οδικής ασφάλειας, είπε ότι εκδηλώσεις όπως την ψεσινή στέλνουν σθεναρό μήνυμα.
Η εκδήλωση έκλεισε με χορούς και συναυλία με τους Στέλλα Γεωργιάδη και Στέλιο Χιώτη.