Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το περιστατικό συνέβη χθες και σύμφωνα με την αστυνομία το κορίτσι συνειδητά πρόσφερε μπισκότα στα δυο αγόρια που ζούσαν στην γειτονιά της, στα οποία η ίδια είχε βάλει δηλητήριο.

 
Ευτυχώς τα δυο παιδιά δεν κατανάλωσαν μεγάλη ποσότητα και απέφυγαν τον κίνδυνο. Το Δικαστήριο των Παίδων, αναμένεται να αποφανθεί για το πως θα χειριστεί την υπόθεση της 14χρονης.