Παρά τη δημόσια κατακραυγή που έλαβε χώρα μετά τη στυγερή δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ στην Μινέαπολη από αστυνομικούς, ο ρατσισμός των αρχών στις ΗΠΑ δεν έχει τελειωμό.
Βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίας μέρες, δείχνει αστυνομικούς του Λος Άντζελες να επιτίθενται σε ανάπηρο μαύρο πολίτη κατά τη διάρκεια ειρηνικής διαμαρτυρίας στην πόλη.
Όπως μπορείτε να δείτε στις πιο κάτω εικόνες ντροπής, οι αστυνομικοί όχι μόνο επιτίθενται με υπέρμετρη βία και γκλοπ κατά του ανάπηρου άντρα αλλά του έσπασαν και το αναπηρικό του αμαξίδιο.
Όπως μεταδίδει το LA TIMES, η αστυνομία του LAPD, αναφέρει πως το συμβάν πυροδοτήθηκε από διαδηλωτές που ήταν επιθετικοί απέναντι στους αξιωματικούς από την αρχή.
Ωστόσο, οι διαδηλωτές λένε ότι μετά από 44 συνεχείς ημέρες διαδήλωσης ενάντια στην αστυνομική βαρβαρότητα στο κέντρο του Λος Άντζελες, ήταν οι αξιωματικοί του LAPD που χρησιμοποίησαν υπερβολική δύναμη και επιτέθηκαν, μεταξύ άλλων, σε ένα ανάπηρο άτομο και σε ένα έφηβο.
«Το γεγονός ότι η βία εξακολουθεί να συμβαίνει είναι βάρβαρο», δήλωσε ο Tyson Suzuki, επικεφαλής του οργανισμού Active Advocate, ο οποίος ηγείται καθημερινών διαδηλώσεων που ξεκινούν έξω από το Δημαρχείο.
Ερωτηθείς για τη δύναμη που χρησιμοποιήθηκε εναντίον του ατόμου με αναπηρία και του εφήβου, ο εκπρόσωπος του LAPD Joshua Rubenstein, δήλωσε ότι το περιστατικό διερευνάται.
Ο Cailin O'Brien, ένας 25χρονος διαδηλωτής, δήλωσε ότι η αστυνομία με ταραχές και οχήματα SWAT φαινόταν φαινομενικά από το πουθενά να περιβάλλει την ομάδα περίπου 15 διαδηλωτών, πολύ μεγαλύτερη από αυτούς, όταν ένας άντρας με μπουκάλι ψέκασε απλά με νερό αξιωματικούς. Ο Μοράχνικ περιέγραψε την ομάδα διαδηλωτών ως «εντελώς μη βίαιη» και δεν κατάλαβε γιατί είχαν στοχοποιηθεί από αξιωματικούς.
«Ήμασταν άοπλοι. Κρατούσαμε πινακίδες. Λέγαμε ψάλματα. Και συναντηθήκαμε με ταραχές, μπαστούνια και δυναμική μετακίνηση από αστυνομικούς, είπε ο Μοράχνικ.
Συνολικά, η τοπική αστυνομία συνέλαβε τρία άτομα: τον 30χρονο Mario Chacon, τον 33χρονο Joshua Wilson και τον 53χρονο Ντέιβιντ Ντίξον.