«Αγνόησαν και τον Δήμο Λεμεσού και τον Δήμο Πολεμιδιών, αγνόησαν και την πολεοδομία και προχωράνε», ανέφερε με έντονο ύφος ο κ. Καττάσιης.
Κληθείς να σχολιάσει το λόγο που τα δημόσια έργα προχώρησαν στη δημιουργία νησίδας στον συγκεκριμένο δρόμο ο κ. Καττάσιης δήλωσε ότι, «λένε ότι γίνονται τροχαία δυστυχήματα. Οι καταστηματάρχες της οδού Νίκου Παττίχη αμφισβητούν παντελώς τα λεχθέντα από τα δημόσια έργα ότι τάχατες θέλουν να βάλουν κτιστή διαχωριστική νησίδα για αποφυγή τροχαίων δυστυχημάτων».
«Ψεύδονται παταγωδώς», υπογράμμισε στη συνέχεια και πρόσθεσε ότι, «σκοπός τους δεν είναι η αποφυγή δυστυχημάτων αλλά θέλουν να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα και να μας καταστρέψουν οικονομικά», καταγγέλλει ο κ. Καττάσιης.
Στη συνέχεια κάλεσε τα δημόσια έργα σε ανοικτό διάλογο ενώ προκάλεσε τη δημοσιοποίηση όλων των στατιστικών τροχαίων που έγιναν στη Λεμεσό, έτσι ώστε διαπιστωθεί, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του, ότι η οδός Νίκου Παττίχη είναι η τελευταία όσον αφορά την καταγραφή τροχαίων συγκρούσεων.
Εντείνονται τα μέτρα αντίδρασης των καταστηματαρχών
«Έχει μια εβδομάδα που τους προκαλώ. Τα ψέματα τελείωσαν, από τη Δευτέρα θα αναφέρουμε ονόματα και αν δεν μπαίνουν σε ανοικτό διάλογο και με στοιχεία στη δημοσιότητα τότε σημαίνει ότι λένε ψέματα», ανέφερε ο κ. Καττάσιης.
Πρόσθεσε δε, ότι πλέον σταματάνε οι ειρηνικές εκδηλώσεις και αρχίζουν οι δυναμικές αφού αύριο αναμένεται οι
καταστηματάρχες της περιοχής να κόψουν τον δρόμο στον κυκλοφοριακό κόμβο των Πολεμιδιών.
«Η διαμαρτυρία μας θα ενταθεί, είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο. Θα πάμε και έξω από το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων και θα πάμε και έξω από τα δημόσια έργα και θα ρίξουμε ντομάτες και αυγά και πατάτες», υπογράμμισε ο κ. Καττάσιης.
Ενώ κλείνοντας ανέφερε ότι από πλευράς τους οι καταστηματάρχες εξαντλήσαν όλα τα ειρηνικά μέσα και αναμένουν τους αρμόδιους να βγουν σε ανοικτό διάλογο.