Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Πανέτοιμοι για τη λήψη άμεσων και δραστικών μέτρων εμφανίζονται οι κάτοικοι της περιοχής Τυλληρίας, μετά και τη νέα αιφνιδιαστική απόφαση των κατοχικών αρχών για υποχρεωτική υποβολή σε τεστ κορωνοϊού κάθε 72 ώρες ούτως ώστε να επιτρέπεται η διέλευση μέσω οδοφραγμάτων.

Αγανακτισμένοι μάλιστα οι κάτοικοι προειδοποιούν και με νέα δυναμικά μέτρα αντίδρασης, και καταγγέλλουν ως απαράδεκτους τους νέους κανόνες που ανακοίνωσε και εφάρμοσε αιφνιδίως το ψευδοκράτος.

Με παρέμβαση του στο «Μέρα Μεσημέρι» ο πρόεδρος της Επιτροπής Διάνοιξης Οδοφραγμάτων Ανδρέας Καρός, ανέφερε ότι η δική μας πλευρά βρίσκεται σε φάση αναμονής για τις οποιεσδήποτε αποφάσεις.

Ανέφερε παράλληλα πως σήμερα είχε και τηλεφωνική επικοινωνία και με το Δήμαρχο Δερύνειας, ο οποίος του εξέφρασε την αμέριστη του στήριξη.

Ήταν παράλληλα ξεκάθαρος ότι σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους θα προχωρήσουν σε κλείσιμο των σημείων διέλευσης και για τις διελεύσεις προς τις ελεύθερες περιοχές.

Εξέφρασε παράλληλα την έντονη ανησυχία των κατοίκων, αναφορικά με την επιδημιολογική κατάσταση όσων διέρχονται από τα κατεχόμενα προς τις ελεύθερες περιοχές. «Δεν γίνεται να τους επιτρέπουμε να περνούν ελεύθερα, και εμείς να μην πάμε γιατί το πρόβλημα είναι το τεστ κορωνοϊού» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην εκπομπή παρενέβη και ο Πρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλίου Κάτω Πύργου, Παναγιώτης Κλεάνθους, ο οποίος επαλήθευσε πως μέχρι και της στιγμής δεν υπάρχει οποιαδήποτε εξέλιξη επί του θέματος που έχει προκύψει.

Βρίσκονται εν αναμονή ενημερώσεων από την Κυβέρνηση. Ανέφερε παράλληλα πως υπάρχουν σκέψεις για δυναμικές αντιδράσεις σε περίπτωση κατά την οποία δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους, τονίζοντας πως σε αυτό τους αίτημα βρίσκουν συμπαραστάτες από όλη την Κύπρο.

https://www.youtube.com/watch?v=73jcJLeCAMo

Παρέμβαση στην εκπομπή πραγματοποίησε και ο Ε/κ συμπρόεδρος της Δικοινοτικής Επιτροπής για την Υγεία Λεωνίδας Φυλακτού, ο οποίος αναφορικά με το εν λόγω ζήτημα, σημείωσε πως « η Κυπριακή Δημοκρατία κάνει τα διαβήματα της προς τα Ηνωμένα Έθνη, αλλά και εγώ με τον ομόλογο μου έχουμε μιλήσει δυο με τρείς φορές για το θέμα».

Ανέφερε ως προς αυτό, πως και ο Τ/ κ συμπρόεδρος συντάσσεται με τις ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα, λέγοντας χαρακτηριστικά πως « οι εργαζόμενοι έπρεπε να ήταν στις ίδιες υποκατηγορίες εξαίρεσης, και αναμένουμε το αποτέλεσμα».

Το χαρακτήρισε μάλιστα ως ένα θέμα που πρέπει να λυθεί πολύ σύντομα γιατί δημιουργεί πολύ σοβαρά προβλήματα στους κατοίκους του Κάτω Πύργου.

Από εκεί και πέρα, ο κ. Φυλακτού σημείωσε πως η επόμενη συνάντηση της Δικοινοτικής Επιτροπής έχει οριστεί για τις 14 Ιουλίου, τονίζοντας ωστόσο πως η δική μας πλευρά βρίσκεται ακόμη στην αναμονή του επιδημιολογικού δελτίου από τις Κατεχόμενες περιοχές. «Ελπίζω ότι αυτή την εβδομάδα θα το έχουμε» σημείωσε ενδεικτικά.

Την ίδια ώρα, ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος δήλωνε με το πέρας της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου πως η Κυβέρνηση συνεχίζει τα διαβήματα για το ζήτημα των οδοφραγμάτων προς τα Ηνωμένα Έθνη και τον Τουρκοκύπριο ηγέτη Μουσταφά Ακιντζί, χωρίς να υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια εξέλιξη. 

Σύμφωνα με τον κ. Σεντώνα «είναι απολύτως αντιληπτή η ταλαιπωρία που υφίσταται αυτή η ομάδα πολιτών και η Κυβέρνηση θα συνεχίσει τις προσπάθειες ευελπιστώντας να υπάρξει ανταπόκριση το συντομότερο δυνατό».