Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ενημερώθηκε αμέσως ότι δεν επιτράπηκε η διέλευση στους κάτοικους του Κάτω Πύργου Τηλλυρίας από το οδόφραγμα του Αστρομερίτη και έδωσε οδηγίες για να γίνουν διαβήματα.

Μιλώντας στα ΝΕΑ του ΑΝΤ1, ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παναγιώτης Σεντώνας, ανέφερε ότι έγιναν διαβήματα προς τα Ηνωμένα Έθνη και προς το γραφείο του Τουρκοκύπριου ηγέτη, Μουσταφά Ακκιντζί κατόπιν οδηγιών του Προέδρου της Δημοκρατίας για να λυθεί το ζήτημα. 

Όπως σημείωσε ο κ. Σεντώνας το κατοχικό καθεστώς δεν επέτρεψε τη διέλευση των κατοίκων της Τηλλυρίας καθώς τους ζήτησε να προσκομίσουν τέστ κορωνοϊού που να έχει διενεργηθεί τις τελευταίες 72 ώρες, κάτι που είναι αδύνατο μιας και η συγκεκριμένα ομάδα υπαγόταν στην κατηγορία που ζητούνταν τέστ μόνο για την πρώτη διέλευση.

Παράλληλα, όπως εξήγησε ο κ. Σεντώνας στα κατεχόμενα αυτή την περίοδο επικρατεί μια αβεβαιότητα και μια ασάφεια, η οποία προκύπτει μέσα από τη συνεχή εναλλαγή των αποφάσεων με τις αρνητικές συνέπειες να διαφαίνονται στις διελεύσεις των πολιτών σήμερα.

Την ίδια ώρα, είπε ότι δεν γνωρίζουν αν θα αλλάξει κάτι τις επόμενες ώρες, ωστόσο προσδοκούν ότι θα υπάρξει ανταπόκριση στα αιτήματα που υπέβαλε η κυβέρνηση και τόνισε θα συνεχίσουν να παρατηρούν την κατάσταση.

Εν τέλει, όπως υπογράμμισε ο κ. Σεντώνας δεν έχει μέχρι στιγμής αποσαφηνιστεί η θέση των κατοχικών αρχών αν θα επιτραπεί η διέλευση από τα οδοφράγματα αύριο.