Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Διευθύντρια της κλινικής, Χριστίνα Καραολή, παρουσιάστηκε το πρωί ενώπιον της επιτροπής Υγείας της βουλής και περιέγραψε με μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί στην εντατική μονάδα νεογνών.

Αναφέρθηκε σε έλλειψη προσωπικού και κλινών την ώρα που τα περιστατικά πρόωρων τοκετών πολλαπλασιάζονται.

Τόνισε παράλληλα ότι ο κίνδυνος απώλειας ζωών είναι ορατός.