Ο «υπουργός υγείας» Αλί Πιλλί ανακοίνωσε ότι τα δύο κρούσματα αφορούν ταξιδιώτες. Ο ένας είναι υπήκοος Τουρκίας και ο άλλος Καζακστάν.
Ο «υπουργός» είπε ότι επειδή το Καζακστάν είναι στην κατηγορία Γ , ο επιβάτης ήταν σε καραντίνα και μόλις το τεστ εξήλθε θετικό μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο.
Σε νοσοκομείο μεταφέρθηκε και ο επιβάτης από Τουρκία και ιχνηλατούνται οι επαφές του, είπε ο Πιλλί. Κάλεσε τον κόσμο να είναι προσεκτικός, να λαμβάνει μέτρα, να φοράει μάσκα και να τηρεί την κοινωνική αποστασιοποίηση.