Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Της απόφασης της Κεντρικής Επιτροπής του Δημοκρατικού Κόμματος υπέρ της υποψηφιότητας Νίκου Αναστασιάδη στις Προεδρικές εκλογές υπεραμύνθηκε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Μάριος Καρογιάν.

Μιλώντας στην εκπομπή Μέρα Μεσημέρι και τον Κυριάκο Πομηλορίδη ρωτήθηκε γιατί υποστηρίζει Νίκο Αναστασιάδη.

«Γιατί οι συνθήκες που περνούμε στην Κύπρο είναι βεβαρημένες, γιατί όλοι διαπιστώνουμε το αυτονόητο, ότι η Κύπρος δηλαδή δεν είναι η Κύπρος που γνωρίζαμε, είναι μια διαφορετική Κύπρος, ο τόπος περνά πολλαπλά προβλήματα, κύρια οικονομικά που έχουν άμεση προέκταση σε ότι αφορά το εθνικό θέμα, και γιατί κακά τα ψέματα όλοι βιώνουμε στην Κύπρο μια κατάσταση σήμερα που δεν την έχουμε ξαναβιώσει μετά από το 1974», είπε ο κ. Καρογιάν.  

Ταυτόχρονα έστειλε μήνυμα προς τα στελέχη και τα μέλη του Δημοκρατικού Κόμματος ότι θα πρέπει να σεβαστούν και να εργαστούν υπέρ της απόφασης της Κεντρικής Επιτροπής.

«Εγώ σέβομαι όλες τις απόψεις, μα συγγνώμη, το ΔΗΚΟ πήρε απόφαση την περασμένη Πέμπτη. Όλη αυτή την περίοδο καθένας είχε το δικαίωμα να έχει και τις προσωπικές του ευαισθησίες όπως όλοι τις έχουμε, να έχει τις συναισθηματικές του αντιδράσεις που όλοι τις είχαμε, να θέσει τον προβληματισμό του(…) Αν ο καθένας επιχειρήσει να επιβάλει τη δική του βούληση και στην ουσία να καταστρατηγήσει την απόφαση των συλλογικών οργάνων τίθεται ακόμα ένα θέμα», τόνισε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ.

Ερωτηθείς αν θα έπρεπε να κλείσουν τα οδοφράγματα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη σύλληψη των τριών αστυνομικών από το παράνομο καθεστώς διερωτήθηκε ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα αν Τουρκοκύπριοι πολίτες ή τουρίστες προσέφευγαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά της απόφασης.