Μαραθώνια συνάντηση είχαν το απόγευμα οι συντεχνίες των ιατρών και ΟΚΥπΥ, ο οποίος προσπαθούσε να δώσει τις διευκρινίσεις που ζήτησαν οι ιατροί τις προηγούμενες μέρες.
Αγκάθι και σημείο διαφωνίας αποτελούσαν τα επιδόματα που λάμβαναν οι ιατροί των Τμημάτων των Επειγόντων Περιστατικών και Ατυχημάτων αλλά και των Εντατικών.
Η τελική αναθεωρημένη πρόταση αναμένεται να σταλεί στους ιατρούς απόψε όπως πληροφορούμαστε και πρόκειται για την τέταρτη πρόταση που θα καταθέσει ο οργανισμός σε διάστημα ενός μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, ο ΟΚΥπΥ εμφανίζεται αισιόδοξος ότι πολύ σύντομα θα επέλθει συμφωνία, ωστόσο η πρόταση θα πρέπει να τεθεί πρώτα ενώπιων των Διοικητικών Συμβουλίων των συντεχνιών.