Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τα ηνία του Υφυπουργείου Ναυτιλίας αναλαμβάνει γύρω στα μέσα Ιουλίου ο κύριος Βασίλης Δημητριάδης, αφού η νυν Υφυπουργός, Νατάσα Πηλείδου, θα αναλάβει το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Ενέργειας.

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» από τις Βρυξέλλες όπου βρίσκεται το τελευταίο διάστημα, ο νέος Υφυπουργός δήλωσε πως γνωρίζει πολύ καλά τα του τομέα και πως αναλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο το οποίο γνωρίζει.

Ο κος Δημητριάδης εξήγησε πως «τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τον τομέα και πιο συγκεκριμένα τη διαμόρφωση της ναυτιλιακής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπόταν προέρχομαι από τον τομέα και ευελπιστώ ότι θα μπορώ να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του Προέδρου της Δημοκρατίας, που την ευκαιρία θα ήθελα  δημόσια να τον ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη».

Ερωτηθείς ποιος θα είναι ο πρώτος στόχος του με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κος Δημητριάδης απάντησε πως: «για μένα η ναυτιλία είναι ένας τομέας με τεράστια δυναμική και δυνατότητες. Ο στόχος είναι πάντα να βλέπουμε μπροστά και να βελτιωνόμαστε. Ήδη, έχει χαρακτή ένα πολύ σπουδαίο έργο από την κυρία Πηλείδου και ο στόχος είναι να διατηρηθούμε ανταγωνιστικοί, να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα του τομέα, να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που υπάρχουν τόσο στον τομέα όσο και στους εξωγενείς παράγοντες που έχουν προκύψει με τόλμη και δυναμισμό. Και είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργήσουμε τις ευκαιρίες για να πάει ακόμα πιο μπροστά ο τομέας σε συνεργασία πάντα με την πολύ  μεγάλη και πολύπειρη ναυτιλιακή βιομηχανία του τόπου.»  

Ερωτηθείς πότε θα επιστρέψει στην Κύπρο από τις Βρυξέλλες, ο κος Δημητριάδης απάντησε πως «ελπίζω αρχές της προσεχούς εβδομάδας, γιατί μετά από το χθεσινό έχω να ετοιμάσω τα διάφορα της επιστροφής.»