Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τα βρήκαν την τελευταία στιγμή Νοσηλευτές και ΟΚΥπΥ και μετά από μαραθώνιες διαβουλεύσεις και συσκέψεις κατέστη δυνατό να αποφευχθεί η εξαγγελθείσα για σήμερα 24ωρη στάση εργασίας των πρώτων στα δημόσια νοσηλευτήρια.

Η νέα πρόταση που κατέθεσε ο ΟΚΥπΥ για αποκλιμάκωση της έντασης και γεφύρωσης του χάσματος, φέρεται τελικά να απέφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η νέα αναθεωρημένη πρόταση αποτελείται από δύο φάσεις οι οποίες προνοούν την εργοδότηση 305 νοσηλευτών. 

Σε πρώτη φάση θα προσληφθούν 160 νοσηλευτές, από τους οποίους οι 35 για τα ασθενοφόρα, οι 87 ως προσωπικό άμεσης ανάγκης, οι 13 για τον τομέα της ψυχικής υγείας και οι 25 για τα τμήματα που θα δημιουργούν. 

Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει σταδιακή πρόσληψη των υπόλοιπων νοσηλευτών από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2021. Κάτι που δεν αποδέχθηκαν οι νοσηλευτές αντιπροτείνοντας προσλήψεις μέχρι τον Φεβρουάριο. Πρόταση που φαίνεται να έγινε τελικά αποδεκτή.

Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 χθες ο εκπρόσωπος της ΠΑΣΥΝΟ Θεόδωρος Πετέλης «σημαντικό για εμάς είναι οι σωστές προσλήψεις καθώς και η αυτονόμηση του τμήματος ασθενοφόρων, οι διπλοί ρόλοι των νοσηλευτών πρέπει να σταματήσει».