Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο ΟΚΥπΥ απέστειλε εκ νέου γραπτώς την πρόταση στις συντεχνίες των νοσηλευτών και όπως πληροφορούμαστε την έχουν ήδη απορρίψει και επομένως, η 24ωρη απεργίας της Τετάρτης θα διεξαχθεί κανονικά.

Ο ΑΝΤ1 εξασφάλισε την πρόταση που προνοεί τρία σημεία, το πρώτο αφορά στην άμεση 150 νοσηλευτών για τις υφιστάμενες αλλά και για τις νέες υπηρεσίες ανάλογα με την ανάπτυξη κλινών στους θαλάμους και τις αφυπηρετήσεις.

Δεύτερο προνοεί την κάλυψη επιπρόσθετων αναγκών και συγκεκριμένα την πρόσληψη πέραν των 150 θέσεων, οι οποίες όπως πληροφορούμαστε θα καλυφθούν με ανακατομή των θέσεων ανάλογα και με  τον αριθμό κλινών που διαθέτει και ο κάθε θάλαμος.

Τέλος, η πρόταση περιλαμβάνει δέσμευση για ανεξαρτητοποίηση των ασθενοφόρων από τα Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών με την παραχώρηση του αναγκαίου προσωπικού εντός των επόμενων 6-12 μετά από αξιολόγηση του φόρτου εργασίας.