Ο Εκπρόσωπος Τύπου της ΠΑΣΥΝΟ, Θεόδωρος Πετέλης, επισήμανε πως «αντί αυτού έχουμε ενημερωθεί ότι το ΔΣ συμβούλιο θα συνεδριάσει στις 24/6 για να αποφασίσει αν θα εγκρίνει ή όχι την πρόταση που μας έχουν κάνει και αν εγκριθεί η πρόταση τότε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή δεν θα γίνουν προσλήψεις, γι αυτό αντιδράμε και Θεωρώ ότι οι ίδιοι προκάλεσαν την απεργία».
Ο Πρόεδρος του Κλάδου Νοσηλευτών ΟΚΥπΥ αναφέρει ότι «έχουμε οδηγηθεί υποχρεωτικά σε αυτή την αντίδραση λόγω της στάσης και του τρόπου που μας διαχειρίστηκε ο ΟΚΥΠΥ και λόγω της κωλυσιεργίας που υπήρχε. Είναι καθαρό ότι προσπαθούσαν να βρουν τρόπο λίγο πολύ ότι η συμφωνία που μας παρουσίασαν είναι ανεφάρμοστη».
Την αμέριστη στήριξη της στο αίτημα των νοσηλευτών για ορθή στελέχωση των Δημοσίων Νοσηλευτηρίων εκφράζει η Ομοσπονδία Συνδέσμου ασθενών. Και καλεί τον ΟΚΥΠΥ να ενεργήσει άμεσα ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν.
Ταυτόχρονα, σε ανακοίνωση της η ΟΣΑΚ, τονίζει ότι «απευθύνουμε έκκληση προς τους νοσηλευτές όπως αναστείλουν τα δυναμικά μέτρα που στο τέλος της ημέρας θα ταλαιπωρήσουν τους ασθενείς που δεν έχουν καμία ευθύνη και όλοι μαζί να πιέσουμε για την σωστή στελέχωση των Δημοσίων Νοσηλευτηρίων».
Την Τετάρτη, ημέρα της απεργίας, θα παραμείνουν κλειστά τα εξωτερικά ιατρεία και θα γίνονται μόνο τα επείγοντα χειρουργεία. Ενώ κάποια ζωτικής σημασίας τμήματα όπως οι αιμοκαθάρσεις θα λειτουργήσουν κανονικά.
Δεν τα βρίσκουν ΠΑΣΥΚΥ-ΟΚΥπΥ
Για αθέτηση των συμφωνηθέντων κατηγορεί η Παγκύπρια Συντεχνία Κυβερνητικών ιατρών τον ΟΚΥΠΥ, κάνοντας λόγο για πρωτόγνωρες εισηγήσεις από πλευράς του Οργανισμού για τα κίνητρα που θα δοθούν στους γιατρούς.
Την ίδια ώρα, ο Πρόεδρος της ΠΑΣΥΚΥ υπογραμμίζει ότι «το ΔΣ έκτακτα την Πέμπτη μελέτησε τη δεύτερη πρόταση του ΟΚΥΠΥ. Η μία πρόταση διαφέρει από την άλλη από το κακό στο χειρότερο».
Oι ιατροί έχουν ήδη αποστείλει τις θέσεις τους στον Οργανισμού και αναμένουν απάντηση, η οποία ουσιαστικά θα κρίνει και τα επόμενά τους βήματα.