Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δραματική έκκληση προς τον Υπουργό Υγείας και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κάνει νοσηλευτική λειτουργός του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού, η οποία πάσχει από Μυασθένεια Gravis τα τελευταία χρόνια και αγωνία για τη δουλεία της αφού λόγω της κατάστασης της υγείας της δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα της.

Συγκεκριμένα, η κυρία Αντιγόνη Πούρου ζήτησε επανειλημμένα μια θέση γραφείου ούτως ώστε να κρατήσει την δουλειά της και να μπορεί να φροντίσει τα παιδιά της, ωστόσο η πολιτεία για μια φορά αδρανεί και δεν ανταποκρίνεται στην κραυγή αγωνίας των συνανθρώπων μας που ανήκουν στα Άτομα με Αναπηρίες, αφού όπως αναφέρει η ίδια, ο καθένας την παραπέμπει σε άλλο μεταθέτοντας την ευθύνη αλλού.

Μάλιστα, σε έκθεση του τον Απρίλιο του 2018, το Ιατροσυμβούλιο των Ιατρικών Υπηρεσιών του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού, εξετάζοντας την περίπτωση της κυρίας Πούρου αποφάσισε πως «λόγω των πολλαπλών προβλημάτων υγείας της, μπορεί να εργαστεί σε καθήκοντα που εξυπακούουν ελαφριά εργασία όπως αποφυγή σωματικής καταπόνησης, παράτασης των ωρών εργασίας της, παρατεταμένης ορθοστασίας και ψυχολογικού στρες.» Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν λήφθηκε στα υπόψη από τους αρμόδιους και η κυρία Πούρου εργάζεται ακόμη ως νοσηλευτικής λειτουργός στο νοσοκομείο.

Image removed.

Image removed.

Την ίδια ώρα, σειρά ερωτημάτων προκαλεί το γεγονός ότι σε επιστολή που απέστειλε η Διεύθυνση του Υπουργείου Εργασίας προς το Νοσοκομείο τον Δεκέμβριο του 2016 και εξασφάλισε ο ΑΝΤ1, φαίνεται ξεκάθαρα πως υλοποιώντας απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ενημέρωσε τη διεύθυνση του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού ότι η κυρία Πούρου έχει οριστεί ως Λειτουργός Ασφάλειας, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ και στην εν λόγω θέση τοποθετήθηκε άλλο πρόσωπο.  

Image removed.

Σύμφωνα με την κυρία Πούρου, η κατάσταση έχει ξεφύγει και έτσι προέβη σε σχετική καταγγελία για δυσμενή μεταχείριση, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2019, όπως αναφέρει, απέστειλε  προσωπική Επιστολή στον Υπουργό Υγείας ούτως ώστε να παρέμβει. Και αυτός με τη σειρά του, όπως την ενημέρωσαν, έδωσε εντολή για μετακίνηση της σε θέση γραφείου, αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα.

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου,  κλήθηκε να σχολιάσει πως θα χειριστούν το συγκεκριμένο θέμα.  

Ο κος Χαριλάου απάντησε πως «είναι υπόψη μας το θέμα, είναι ένας λειτουργός ο οποίος ήδη δεν εργάζεται μέσα στο ενδονοσοκομειακό χώρο, εργάζεται στα εξωτερικά ιατρεία.»

Σημείωσε δε, πως «όλοι έχουμε ευαισθησίες σε αυτόν το τομέα και ειδικά για άτομα τα οποία έχουν ιδιαίτερα προβλήματα». 

«Έχουμε μιλήσει με τη διεύθυνση της Λεμεσού – Πάφου για να εξευρεθεί η καταλληλότερη λύση, ούτως ώστε - όχι μόνο αυτές οι περιπτώσεις  άλλες και άλλες - εκεί που μπορούμε να βοηθήσουμε να βοηθήσουμε», συμπλήρωσε ο κος Χαριλάου.