Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μυστήριο παραμένει το που οφείλεται η δυσάρεστη οσμή που καλύπτει τις τελευταίες ημέρες, τα βράδια κυρίως, την ευρύτερη περιοχή Λευκωσίας. 

Με ανακοίνωση του το Τμήμα Περιβάλλοντος, αναφέρει ότι ακόμη δεν κατέστη δυνατό να διαπιστωθεί από που προέρχονται οι οσμές, ενώ παράλληλα μελετάτε και το ενδεχόμενο οι οσμές να προέρχονται από τις κατεχόμενες περιοχές. 

«Το Τμήμα Περιβάλλοντος του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, πληροφορεί το κοινό ότι οι οσμές που παρατηρούνται στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας, δεν έχει διαπιστωθεί από που προέρχονται ούτε αν πρόκειται για οσμές που οφείλονται αποκλειστικά από αστικά λύματα ή από κτηνοτροφικές πηγές. Για το θέμα γίνεται διερεύνηση και σε συνεργασία με τα Ηνωμένα Έθνη σε σχέση με την περιοχή της νεκρής ζώνης καθώς και με το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λευκωσίας», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Ανακοίνωση για το θέμα το οποίο προέκυψε εξέδωσε και το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λευκωσίας. 

«Το Συμβούλιον Αποχετεύσεων Λευκωσίας ενημερώνει το κοινό ότι η δυσοσμία που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στην ευρύτερη περιοχή Λευκωσίας δεν σχετίζεται με τη λειτουργία του Αποχετευτικού Συστήματος.» 

Το ζήτημα, ανέδειξε με χθεσινή του ανακοίνωση το κίνημα Οικολόγων, αποδίδοντας την αιτία της άσχημης μυρωδιάς στα μεγάλα χοιροστάσια και τη μονάδα επεξεργασίας λυμάτων στην περιοχή του αεροδρόμιο Λευκωσίας. Διαπίστωση στην οποία επέμεινε και σήμερα ο πρόεδρος του κινήματος, Γιώργος Περδίκης, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του. 

Ο Πρόεδρος του Κινήματος, Γιώργος Περδίκης ανέφερε ότι «καταλήγουμε ότι θα πρέπει να προέρχεται από δυσλειτουργία, των σταθμών επεξεργασίας και αξιοποίησης των χοιρολυμάτων των χοιροστασίων που βρίσκονται στην περιοχή του αεροδρομίου Λευκωσίας». 

Ο πρόεδρος των Οικολόγων υποστήριξε παράλληλα, πως με βάση τα στοιχεία από τις περιοχές που επηρεάζονται, η δυσάρεστη οσμή δεν φαίνεται να προέρχεται από τις κατεχόμενες περιοχές.